חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
תמונה חסרה

דברים ששווה לצפות להם

היום התקשר אליי ליאור, אחד החברים שמשתתפים בסדנה הנוכחית בכדי לשאול אותי שאלה שנוגעת למערכות ייצוגיות (אחד הנושאים שהועברו ביום שני האחרון) וקלטתי משהו מאוד חשוב – אני לא מדגיש מספיק את החשיבות של להתנסות ולשאול שאלות.

למה שזה יעניין אותכם?

כשאתם רוצים ליצור שינוי אצל האדם שמולכם אתם צריכים ליצור משהו שנקרא תנועה לקראת עשייה. למה אני מתכוון?

בואו נניח לשנייה שאתם מעוניינים ללחוץ את ידו של אדם חדש. אם תשימו את כף היד שלכם לצד הגוף שלכם או אפילו מעט אחורה, לחיצת היד תהיה תלויה רק ברצונו של האדם השני ללחוץ את ידך.

לעומת זאת, אם תחייכו חיוך לבבי, תושיטו את היד קדימה ותציגו את עצמכם היטב – ובכך תעודדו את הצד השני להניע את היד קדימה ולעשות את הצעד הבא – ללחוץ את היד.

אז מה צריך לעשות בכדי להניע אדם לעשות משהו? פשוט תדעו מה המטרה שלכם (כלומר, מה אתם רוצים שיתבצע) ותציעו לאדם השני  לעשות את הפעולה. הרי מכירה, ולא משנה כמה כישורי הפרזנטציה שלכם מעולה, היא לא מכירה אלא אם הצעתם לצד השני את החוזה בכדי שיחתום עליו.

ובנושא אחר, אז כמו שרובכם כבר יודעים, האתר, על אף היותו מרשים במיוחד (בתודה עצומה לשלומי אתר שעזר לי להרים אותו) עדיין בשלבי שידרוג ולכן אני ממליץ לכם להתעדכן ולבקר בו לפחות פעם ביום או ביומיים כי יש דברים שפשוט כדאי לעשות כמו להצטרף לניוזלטר שלנו (שבקרוב יתחיל לתפקד ותצא על כך הודעה), כדי שתוכלו להיות מעודכנים כל הזמן עד המייל הפרטי שלכם לאחר הרשמה קצרה, ולבדוק מתי יפתחו קורסי ה-NLP הקרובים, בכדי להכפיל את התוצאות שלכם.

שנה טובה לכולכם,
ליאור

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור: