חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
yellingatyou2

סרטון וידאו: 3 מיתוסים על דומיננטיות שיפגעו בפגישות העסקיות שלך (ומה לעשות במקום זאת?)

היי,

בפעם הקודמת הבאתי 5 דרכים פשוטות לביצוע שיעזרו לך ליצור יתרון תחרותי בשוק שבו העסק שלך נמצא. היום, נחזור למסע שלנו בעקבות פיתוח הכריזמה ונגע ב-3 טעויות שפת גוף נפוצות שאנשים עושים כשהם מנסים להיתפש כדומיננטיים.

אילו טעויות שפת גוף אנשים עושים כשהם מנסים להיתפש כדומיננטיים?

כיום, יש המון מידע זמין שניתן לקרוא על שפת גוף. עם זאת, הרבה ממנו כתוב או תאורטי. וללמוד איך להשתמש נכון בשפת גוף ממשהו כתוב זה כמו… ללמוד שחייה בהתכתבות. יש דברים, שאי אפשר להבין מקריאה.

הסיבה לכך היא אחת: לפעמים אנחנו קוראים משהו וחושבים שהבנו נכון איך ליישם אותו. בגלל שאין לנו את מי לשאול, אנחנו נאלצים לשער שהבנו נכון. מכיוון שכך, קורה לא מעט שאנשים מאמצים התנהגויות שגויות מתוך ציפייה שהן יצרו להם תוצאה רצויה.

זו הסיבה שבגללה אני מעדיף להעביר את המאמרים על שפת הגוף בצורה מצולמת כשאני יכול. וזו גם הסיבה שבגללה צילמתי את הסרטון הנוכחי – לעזור לך לתקן טעויות נפוצות שקשורות לשפת גוף דומיננטיות, אם בטעות סיגלת אותן.

אז מבלי להוסיף עוד המון מילים, זהו הסרטון:

זהו להיום. עכשיו, אשמח לקרוא בתגובות פה למטה מה דעתך על מה שלמדת בסרטון?

שיהיה לך שבוע מעולה,
ליאור

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

8 תגובות

  1. ליאור, מאסטר!
    מהממם….
    בדיוק באתי למסור הרצאה על נושא מכירות הערב, וזה ממש יוסיף לי…
    מחכה בקוצר רוח ליום שלישי!

  2. אם הייתי מקבל שקל על כל פעם שכתבת "היום, נחזור למסע שלנו בעקבות פיתוח הכריזמה", הייתי עשיר. חחח

    מה עם עם קצת לחזור למסע בעקבות פיתוח דברים אחרים?

  3. אל תקשיב לדין, כריזמה זה הנושא הכי חשוב באתר הזה, וזה גם הנושא שהכי קשה לעבוד עליו! אני חושב שבנאדם כריזמטי יכול להתמודד עם רוב הדברים בעזרת הכריזמה, אז תעשה לי טובה ותמשיך לכתוב על כריזמה…

    1. היי מתניה, אפשר להיות רגועים, אני לא אפסיק לכתוב על כריזמה אלא פשוט אוסיף עוד נושאים. הרי זו המטרה של הבלוג – לעזור לאנשים להשתפר ביותר מתחום חיים אחד, לא? 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור:

רוצים גישה לקורסי ה-NLP שלנו ולשלם רק 200 שקלים?