פירורי תובנות

מרבי רגליים

איש המכירות שיגרום אפילו לאסקימואי לקנות קרח אינו מוכר דבר לעולם. המאמן שעוזר למתאמנים שלו לרדת במשקל ולהפוך לחטובים הרבה יותר אינו מאמן לעולם. הנואם מלא הכריזמה שסוחף את ההמונים אינו משכנע לעולם.

כאשר אנחנו נכנסים לחנות כדי לקנות אנחנו יודעים בדיוק מה הסיבה שנכנסנו. אנחנו רוצים לקנות. כאשר אנחנו רוצים לרדת במשקל ולהפוך לחטובים אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו צריכים לעשות – לעשות כושר ולאכול נכון.

זוג יושב בדייט רומנטי. שניהם מעוניינים לקדם את הפגישה לשלב הבא. הם יודעים בדיוק מה בא להם לעשות. ומשום מה זה לא תמיד הולך כמו שצריך. למרות שהם מאוד רוצים להיות בזוגיות. ביחד. וליהנות הרבה.

הכול קשור בחוט שני דק במיוחד וחזק להפליא.

אנחנו מרבי רגליים. למרות שיש לנו רק 2 רגליים פיזיות, יש לנו המון רגליים מחשבתיות. ולעתים קרובות אנחנו שמים אותן אחת לפני השנייה. באלכסון. וזה מונע מאתנו ללכת בקו ישר ולעשות בדיוק את מה שצריך לעשות. את מה שפשוט ומובן מאליו.

אנחנו מפחדים. מפחדים לטעות. מפחדים להיכשל. מפחדים לעשות את הבחירה הלא נכונה. מפחדים לשמוע מה יגידו המבקרים. ולפעמים, כל מה שאנחנו צריכים הוא בסך הכול מישהו שירגיע אותנו. מישהו שייתן לנו את האישור שאנחנו טובים.

האנשים המשכנעים ביותר, אלה שכישורי התקשורת שלהם הם הטובים ביותר, יודעים דבר אחד. תפקידם הוא לעזור לנו להפסיק לשים לעצמנו את הרגליים בדרך לדבר שגם ככה רצינו להשיג. ולתת לנו את התחושה שבחרנו נכון.

אחרי הכול, אנחנו מרבי רגליים. שמאליות לעתים. שרק רוצים להתקדם ולהרגיש בסדר עם עצמנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות