חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
winningmotivation

מרתון דצמבר 4: איך להפסיק לדחות וליצור מנגנון מוטיבציה עוצמתי במיוחד באמצעות שינוי שפת הגוף?

היי,

בפעם הקודמת העלינו הילוך במרתון דצמבר (תכני וידאו המשדרגים את היכולת שלנו באופן מעשי) ולמדנו שיטה שתעזור לנו לזכור שמות של אנשים בקלות (כדי לשפר את הכימיה שלנו אתם). השבוע, נתמקד נסיים את המרתון עם הנושא האחרון – הכפלת כוח המוטיבציה שלנו.

מוטיבציה לשפר את המוטיבציה

בתחילת מרתון דצמבר, השאיר בחור בשם אור תגובה לסרטון שיכלה להיתפש כהתחכמות ובפועל הייתה מאוד חכמה – "עכשיו רק צריך פיתרון לאנשים שנוטים לדחיינות ודוחים את קריאת הפוסט לגבי איך להתגבר על דחיינות". הוא צדק.

הרי בינינו, מה יעזרו מיליון מאמרים וסרטונים לאדם שלא יודע איך לרתום את עצמו לעשות. זו בדיוק הנקודה שבגללה צילמתי את הסרטון האחרון. אור, יצאת תותח. ובעקבות התגובה של אור, זה הסרטון עם הטיפ האחרון למרתון דצמבר:

זהו להיום. עכשיו מסקרן אותי לקרוא בתגובות פה למטה מה דעתך על הסרטון?

שיהיה לך יום מעולה, שבוע יוצא דופן ושנה אזרחית משובחת במיוחד,
ליאור

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

4 תגובות

  1. הקדמה מדהימה, לי אגב עוזר לפתוח את הפה בשאגה ולפעום בחזה בזמן שאני מהביט
    בתקרה… חחח…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור: