חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
תמונה חסרה

סוף זה תמיד…

היי,

אנחנו עומדים היום לפני סופה של שנה לועזית, שעבור רבים מאיתנו ועבור אחרים בעולם הינה נקודת מעבר בין השנה הנוכחית, שמבחינתי היתה שנה ארוכה במיוחד, לשנה חדשה. כשיושבים וחושבים על השנה האחרונה, אפשר לגלות שהמון המון עבר עלינו – ממשלות התחלפו, מלחמה התחילה והסתיימה, אורי גלר חזר לתודעה הציבורית, ואנחנו נכנסנו לחייכם.

ומכיוון שאנחנו כבר איתכם, לפחות בליבנו, רצינו להציע לכם מתנה מכל הלב – פתח להסתכלות עצמית ולשינוי, בכדי שתוכלו לנצל את השנה הקרובה יותר טוב, להגעה למטרותיכם. בכדי לעשות את זה, קחו דף ועט ותרשמו לעצמכם תשובות כנות, כי אתם האדם שהכי חשוב לו שתתפתחו:

1. מה עבר עליך בשנה האחרונה?

תהרהרו קצת בשנה האחרונה שעברה, תזכרו באירועים שמבחינתכם היו הכי מהותיים בה ותרשמו אותם. מה קרה בדיוק? איך הגבת? מה היית משנה? איך יכולת להגיב אחרת?

2. מה למדת מהשנה האחרונה?

מה אפשר לשנות בדרך שבה הסתכלת על האירועים האלו בכדי להפוך את זה לחוויה חיובית עבורך?

3. מה הרווחת מהשנה האחרונה?

איזה תובנות הרווחת השנה? מה התווסף לחיים שלך? מי התווסף לחיים שלך?

4. איזה מטרות אתה לוקח איתך לשנה החדשה?

לאיזה מהמטרות שלך הגעת השנה? האם הינך עדיין בדרך למטרות שכבר הצבת בעבר? אילו מטרות חדשות תציבו לעצמכם בכדי שתוכלו להנות כשתגיעו אליהם ו“תקטפו“ את פירות ההצלחה שלכם?

5. מה אתם מתכוונים לעשות למען עצמכם השנה?

לפעמים, אתם יודעים, יש דברים שבוערים לכם בעצמות. כשאתם רואים משהו  כזה ויודעים שאתם רוצים את זה, לאו דווקא כי זה משהו שאתם זקוקים לו בכדי לשרוד, אלא יותר בגלל שזה משהו שאתם יודעים שיקדם אותכם בחיים, אתם תעשו כל מה שתצטרכו בכדי להחליט שזה משהו שאתם באמת רוצים ותעשו צעד, ממש צעד פיזי בכדי להשיג אותו – אם זה להרים טלפון ולדבר עם מישהו שכבר מזמן רציתם לדבר איתו, אם זה לקנות משהו שפתאום החלטתם שממש יקדם אותכם בחיים, ואפילו אם זה להרשם לסדנה שאתם יודעים שתפתח אותכם כמה רמות קדימה, פשוט עשו את זה! פתחו את עצמכם, כי אף אחד לא יעשה את זה עבורכם!

שתהיה לכם שנה מעולה במיוחד, שנת בריאות יוצאת דופן והצלחה מעבר לכל מה שתוכלו לצפות (ואז, אפילו קצת יותר), ממני ומאמיל

ליאור ברקן

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצה לקבל עדכון למייל?

אם בא לך לקבל עדכון פעם בשבוע כשמאמר חדש עולה לאתר, יש להשאיר את כתובת האימייל שלך בתיבה הבאה:

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור:

רוצים גישה לקורסי ה-NLP שלנו ולשלם רק 200 שקלים?