חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
motivationalvideos

רוצה מוטיבציה לשנה החדשה? 3 סרטוני וידאו יראו לך איך להוציא יותר מ-2013

בשבוע שעבר עסקנו ב-7 עקרונות שיעזרו לנו להתמודד ברוגע עם אנשים מעצבנים. הפעם רציתי לתת לך, לכבוד הגעת השנה האזרחית החדשה, מתנה שהיתה שמורה עמוק אצלי ב"כספת" במשך הרבה מאוד זמן. מתנה שיכולה לשדרג לך את המוטיבציה.

מה המפרסמים מסתירים ממך?

קצת נוסטלגיה: בשנת 2010 (וואו, עבר קצת זמן) החלטתי לתת לקהל שלי מתנה: קורס אינטרנטי בן 3 שיעורים המלמד (לא רק באמצעות NLP) איך להשתמש בטריקים בהם המפרסמים משתמשים כדי להניע אותנו לעשות כרצונם. כלומר, ליצור אצלנו מוטיבציה לרכוש.

הרעיון היה מאוד פשוט. כל מי שנרשם קיבל 3 שיעורי וידאו קצרים בצורה מתוזמנת. הסיבה לתזמון היה מאוד פשוט – היו תרגילים שהיה צריך לבצע בין שיעור לשיעור. חשוב לציין שזה לא הפך לאיזו שהיא השקת גורואים ולא נדחף שום מוצר. רק מתנה לקהל שלי.

הקורס האינטרנטי הזה, הפך ברבות הימים לבסיס רשימת התפוצה, בה מעל אלף אנשים (ואני מזמין גם אותך לקבל אם עוד לא נרשמת, בצד שמאל) מקבלים את המאמרים עם הטיפים, הכלים והסרטונים למייל בכל יום ראשון בצהריים.

הקורס ירד מהאוויר לאחר מספר חודשים ונשאר בתוך הארכיון שלי. כשחשבתי מה אפשר לתת לכם במתנה לכבוד השנה האזרחית החדשה (סוף העולם לא הגיע, מה לעשות), מצאתי את האוצר הזה והחלטתי לשים אותו בצורה מרוכזת פה בבלוג. אחרי הכל, כולנו צריכים עוד קצת מוטיבציה.

חשוב לציין רק שהקורס האינטרנטי הזה כבר מת הרבה זמן (כך שאי אפשר להירשם אליו) ואני מתנצל מראש  כי לא הצלחתי למצוא את המיילים שהיו מחוברים אליו. עם זאת, ניתן להפיק ממנו המון מידע וכל פרק בו הוא קצר וענייני.

להנאתך, אני מביא פה את ההקדמה ולאחריה 3 הפרקים הבאים:

ההקדמה

טיפ מוטיבציה 1 – אפקט כדור השלג

טיפ מוטיבציה 2 – יסודות בלתי מעורערים

טיפ מוטיבציה 3 – התזמון הוא תמיד עכשיו

זהו להיום. מסקרן אותי לשמוע בתגובות פה למטה, מה דעתך על קורס הוידאו? האם הוא התחיל לעורר אצלך כבר מוטיבציה?

שבוע מעולה,
ליאור

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

3 תגובות

  1. אז קודם כול תודה ליאור!
    ושנית אני לא מפסיקה לצחוק..
    ובטח לא התכוונת להצחיק הא?

    שנה טובה יקירי!!
    ליא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור:

רוצים גישה לקורסי ה-NLP שלנו ולשלם רק 200 שקלים?