פירורי תובנות

13 תובנות עסקיות מהירות

לכבוד חגיגות יום ההולדת של העסק (בעוד שבועיים בערך) רציתי לשתף ב-13 תובנות חשובות שלמדתי (חלקן מחדש) על ניהול ושיווק העסק שלי. וכן, הן נכונות גם על שלך:

1. הגיון בריא. אין לו תחליף.

2. כשעלית על משהו שעובד והמתחרים שלך מעתיקים אותך זה בסדר. זו רק הדרך שלהם לציין שהם מעריכים את מה שעשית, גם אם הם לא אוהבים אותך.

3. שיווק על פי טרנדים זה לא שיווק אלא נואשות. היום זה פייסבוק, מחר רשימות תפוצה ומחרתיים מוצרי מידע. הצלחה נקודתית זה לא שיווק. זו טקטיקה לשרוד את היום.

4. הנחות עבודה וספרים עם נוסחאות זה נחמד. שיפור מתמיד אל מול סטטיסטיקות העסק שלך, זו העבודה האמיתית שבאמת תצמיח את העסק שלך.

5. להתנתק מכל רשימות הכיתוב של הגורואים. במיוחד מאלה שמספרים לך איך לעשות המון כסף מהר בשיטה הסודית שהחביאו ממך עד עכשיו. בזבוז זמן משווע.

6. "איש עסקים" ו"מומחה" הם שמות תואר שאדם מקבל מאחרים. קוף עם נוצות בישבן הוא לא טווס. הוא קוף שכואב לו לשבת.

7. שיתוף פעולה הוא מצב שבו שני הצדדים נותנים ומקבלים באותה מידה. לא כשאנחנו משלמים ומישהו נותן לנו מוצר או שירות. זו סתם מכירה בתחפושת.

8. באותה מידה, הזמנה להצטרף לחברת שיווק רשתי היא לא הצעה עסקית. זה לא עסק, לא שלך ולא הזדמנות חד פעמית ונדירה להרוויח הכנסה פאסיבית.

9. מותר לפטר לקוחות מזלזלים וחסרי כבוד. כן, גם אם הם שילמו המון כסף. להמשיך לעבוד איתם זה כמו להשאר עם בן זוג מכה כי הוא מבטיח שישתפר. הוא לא.

10. ללמוד לשנוא כל דבר שיווקי-פרסומי שסיימנו ליצור. רק בצורה הזו אנחנו יכולים לשחרר את הישן והיפה ולהתמקד ביצירת משהו חדש שיעבוד יותר טוב.

11. תמיד לתת יותר מלקחת. אנשים מחפשים מישהו לסמוך עליו ושבעים מפרסומות. טעימה תגרום להם לרצות לרכוש מרצונם החופשי. אין לזה מחיר.

12. לשווק לאנשים איכותיים יותר. כשמכוונים למכנה המשותף הנמוך ביותר, נגיע לקהל ברמה הנמוכה ביותר. לא כיף לעבוד איתם. אנשים חכמים הם קהל כיפי יותר.

13. להגיד את האמת בשיווק. יותר נחמד למרוח לקוח עם כל מני הבטחות. מצד שני, לקוח שמקבל בדיוק את מה שהבטיחו לו ואפילו יותר, יעריך אותנו יותר ואפילו ימליץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות