חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
happysalesperson

סרטון: אם לא תשימו לב ל-8 סימני שפת הגוף האלה יכול להיות שתפסידו מכירה בטוחה!

היי,

בשבוע שעבר, הסברתי איך טכניקת הטיפול בהתנגדויות הטובה ביותר שאני מכיר עוזרת לשחרר מחשבות שליליות. השבוע, רציתי לחשוף את אחד הסודות השמורים ביותר בעולם המכירות – איך תותחי המכירות מזהים רק מתוך הסתכלות אם האדם שמולם מוכן לרכוש.

לזהות את הזמן המתאים ביותר

האתגר הגדול ביותר של אנשי מכירות הוא זיהוי הנקודה במכירה שבה האדם שמולם כבר מוכן לרכוש. וזה אתגר רציני מאוד. כי זו בדיוק הנקודה שקובעת אם תהיה פה מכירה או לא ואם הפכנו את האדם שמולנו ללקוח מרוצה או נתנו לו חוויית רכישה שאינה חיובית.

למה? זה מאוד פשוט: אם ננסה ללחוץ על הלקוח לסגור עסקה לפני שהוא מוכן, אנחנו עשויים לפספס את המכירה. מצד שני, אם לא נעבור לשלב הסגירה ונמשיך לנסות למכור, הלקוח עשוי להשתעמם וללכת לרכוש ממישהו אחר (מצב שנקרא "מכירת יתר").

זו בדיוק הסיבה שהכנתי עבורכם סרטון שמרכז 8 סימנים שעוזרים לנו להבין את מצבו של האדם שמולנו ביחס לרכישה. עם סיום הצפייה, אשמח לשמוע בתגובות שמתחת למאמר מה דעתכם עליו.

צפייה נעימה:

זהו להיום, עכשיו מעניין אותי לקרוא בתגובות שמתחת למאמר מה דעתך על הסרטון?

שיהיה לך שבוע מעולה,
ליאור

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

2 תגובות

  1. ליאור איזה כייף שחזרת לעשות הסברים מצולמים!
    הסרטון הזה, וכמובן גם השאר, מאוד מעניין.
    תודה רבה על כל הידע הזה.

    הילה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור:

רוצים גישה לקורסי ה-NLP שלנו ולשלם רק 200 שקלים?