Site icon הפורטל הישראלי ל-NLP

מרתון דצמבר: מהו התרגיל הפשוט שעומד בינך לבין ביטחון עצמי מפלדה?

היי,

בשבוע שעבר דיברנו על אחת הסיבות המשמעותיות לכך שאנשים לא מצליחים לפתח את הכריזמה שלהם. השבוע, רציתי להתחיל משהו חדש שהגיע מתוך החלטה שלקחתי בקשר לבלוג ותשפר את השנה הבאה שלך – מרתון דצמבר.

מרתון דצמבר

בשבוע האחרון נכנסנו למצב "תכנון קדימה". וזה הגיוני. אחרי הכל, אנחנו בחודש האחרון בשנה וחשוב לתכנן מה אנחנו מתכוונים לעשות בשנה הקרובה. או ליתר דיוק, מה אנחנו מתכוונים לעשות השנה בשונה מהשנה שכרגע מסתיימת.

זו לא חכמה להמשיך לעשות רק את מה שעובד. צריך לחדש. להתחדש. ויש לכך 3 סיבות ראשיות: הראשונה, היא כדי להקשות על המתחרים להשוות יתרונות; השנייה, היא כי אנשים מתרגלים לדבר שחוזר על עצמו; והשלישית, זה אחלה של אתגר מחשבתי.

אז ישבתי וחשבתי איך אני הופך את הבלוג הזה ליותר יעיל עבור הקוראים בו והכנתי תכנית עבודה (שתיחשף תוך כדי השנה). אפשר להישאר רגועים, התכנים הטובים ימשיכו להגיע וללא כל עלות. עם זאת, המטרה שלי היא להביא את הקוראים ליישם יותר תכנים השנה.

לכן, החלטנו בבית הספר הישראלי ל-NLP על מרתון דצמבר – סידרת תכנים המיועדים לשדרג את היכולות שלך באופן מעשי (ולא רק תאורטי). לשם כך, אני צריך את עזרתך. לא בשיתוף התכנים (אם כי זה יעזור) אלא בביצוע התרגילים שיינתנו כאן החודש.

תרגיל קטן לשדרוג משמעותי של הביטחון העצמי

כחלק ממרתון דצמבר רציתי להציג בפניך תרגיל קטן שחשוב לבצע פעם ביום במשך 21 הימים הבאים. וכן, ניתן לבצע אותו לפני השינה. זה אפילו עשוי לחזק את העוצמה שלו באופן משמעותי. הנה הסרטון שמסביר הכל:

זהו להיום. עכשיו מסקרן אותי לקרוא בתגובות פה למטה מה דעתך על המאמר?

שיהיה לך חג חנוכה שמח,
ליאור

Exit mobile version