Site icon הפורטל הישראלי ל-NLP

בואו נדבר דוגרי: למה אתם כאן?

היי,

כן, יכולתי לכתוב על המצב. ועל הקורונה. ועל זה שאנשים בבתים. חלקם עם המשפחה וחלקם לבד. מטפסים על הקירות. חושבים על התקופה. רק שבינינו, אני לא רוצה לדבר על זה. וגם לא בא לי לכתוב טקסט שכנועי מכירתי. אני רוצה לדבר איתך דוגרי לרגע.

לבלוג שלי אפשר להגיע במקרה. יש הרבה מאמרים (983 אם נרצה לדייק) וגוגל אוהב את האתר מאוד. ולא רק גוגל. רק שאם הגעת לפה, כנראה חיפשת משהו. משהו שיקל עליך בחיים. ישפר את התוצאות שלך. וזו הסיבה שבשבילה הבלוג הזה קיים.

רק שהבלוג הוא אוסף מידע. מידע על מסך. מידע שלא תמיד נזכור לבצע. ובחלוף שבוע, נקבל עוד מידע מרתק ויעיל. רק שהוא לא תמיד יעיל. במיוחד אם רק קוראים אותו. ועל זה בדיוק רציתי לדבר איתך. על לשפר את התוצאות שלך. כן, עכשיו. בתקופה הנוכחית.

למה רובנו לא מיישם את מה שהוא לומד?

אם עוד לא יישמת את כל המאמרים שרצית, זה לא בגללך. כאילו, זה נכון שהצד של חוסר היישום היה שלך. רק שלרובנו חסר משהו שיש רק לחלק קטן מהאוכלוסייה. אותו חלק שתמיד היה נראה שהם אלו שמצליחים מעצמם. אלו שלומדים לבד. האוטו-דידקטיים.

הדבר הזה הוא ההרגל לתרגל לבד. ואם אין לנו כזה, אפשר לפתח אותו. רק שמכיוון שרובנו מתנהלים בתוך שגרה (חלקה הגדול הוא נגזר הנסיבות), אנחנו מתפקדים מתוך האוטומט. ולכן, זה לא מפתיע שאנחנו נזכרים שהיינו אמורים לתרגל, רק בסוף היום.

זו הסיבה גם שבגללה רוב הקורסים, ההכשרות והוובינרים לא ישנו שום דבר משמעותי בחיים שלנו לאורך זמן. נכון, בזמן אמת זה כיף ויש קצת תוצאות בטווח הקצר. רק שרובנו לא רגיל להמשיך לתרגל לבד. אפילו אם החומר מעולה. והמרצה עשה הכל נכון בכיתה.

מה חסר במשוואה?

כוח הקבוצה הוא כוח מניע עצום לפעולה. לפעמים, אחרים מעודדים אותנו לעשות. לפעמים, אנחנו עושים כדי לא לאכזב אותם. לפעמים, אנחנו צריכים לראות תוצאות של אחרים כדי לקבל השראה. ולפעמים, ההצלחה שלהם מאתגרת אותנו להצליח יותר מהם.

אני רוצה להזמין אותך להיות חלק מקבוצה שכזו. קבוצה שרוצה ללמוד תכנים על כריזמה, שכנוע ושפת גוף. קבוצה שרוצה לחזק את הביטחון העצמי שלה ואת היכולת להיפתח ולתקשר עם אחרים. קבוצה שרוצה ליישם את התכנים החדשים ביותר שקיימים בשוק ובעלות זניחה.

זה לא דורש ממך לצאת מהבית. זה לא דורש גם להתאמץ. זה אפילו לא למידה מהסוג שהכרת – עוד פעם מרצה עם מצגת. אז מה זה כן דורש ממך? לצפות בסדרת אנימציה עלילתית. לאתגר את עצמך לבצע משימות קטנות (בבית). ולפני זה, להוכיח את עצמך.

למה אני מבקש שאנשים יוכיחו את עצמם לפני הכניסה?

דוגרי? כי אני לא מחפש בקהילה שלי אנשים שבאים "כי זול". או כאלה שמחפשים רק את חומר התיאורטי. אחרי הכל, אנחנו לא רק לומדים שם. אנחנו גם עוזרים האחד לשנייה. זו הרי המהות של קהילה. להתאחד ולהיות שם כדי להשיג מטרה משותפת.

אז כן, אני יודע שחלק מהאנשים לא ירצו. וזה בסדר. יהיו עוד מלא תכנים בחינם בבלוג שיהיה אפשר לקרוא, לצפות ולשמוע. ובמשך שבוע לחשוב על היישום שלהם, מבלי לעשות. רק שאני מחפש את אלה שכן רוצים ולא יודעים מאיפה להתחיל. מחפשים מסגרת לעשייה.

האתר החדש שבנינו מיועד להיות בית לקהילה שכזו. יש שם מערכות שמעודדות אותנו לעשות. מסלול שכולל תכנים חדישים, מדיטציות דמיון מודרך שיעזרו לנו לבנות את מי שנרצה להיות וכמובן – את המקום שבו נוכל לתקשר האחד עם השנייה.

כמה זה יעלה?

אתגר הכניסה דורש מאתנו לבצע 7 משימות. אחת בכל יום. ויש לנו עד 28 ימים לסיים אותן. מי שמתחיל אותו, אגב, יכול לצפות ב-3 הסרטונים שמקדימים את סדרת האנימציה. כן, השלב הזה הוא ללא תשלום. למה שאקח כסף כשאני לא בטוח בהתאמה שלך לקהילה שלנו.

לאחר סיום האתגר השביעי, תהיה לך אפשרות להצטרף למסלול לפיתוח הכריזמה ולקהילה בעלות חודשית של… 100 שקלים. כן, כולל מע"מ. ואני יודע שזה זול. רק שהעלות הזו סמלית (אף אחד לא מעריך באמת תכנים בחינם) ובעיקר מיועדת לתחזוקה שוטפת של האתר.

אז רק אם זה מעניין אותך, זה הקישור לאתר שמכיל את כל הפרטים:

המסע המופלא שלך בעקבות הכריזמה

יאללה, נתראה בפנים. וכל השאר, נתראה למאמר חדש בשבוע הבא.

בינתיים, שיהיה לך שבוע מעולה ובתקווה בשורות טובות,
ליאור

Exit mobile version