Site icon הפורטל הישראלי ל-NLP

איך להכפיל גם את הכריזמה שלך וגם את כמות הלקוחות שלך מבלי להשתנות?

היי,

בשבוע שעבר, חשפתי 4 ביטויים שבהם נוכל להשתמש כדי לעקוף כל התנגדות ולשתול מסרים בתת המודע של השומע. השבוע, רציתי לחזור למסע שלנו לפיתוח הכריזמה. אז יאללה, נתחיל:

נדיר אבל קורה

לפני מספר חודשים התקשרה אליי בחורה בשם בת-חן שפירא והציעה לי להצטרף ליום הרצאות מלא באינטרנט. על פניו, הנטייה הראשונית שלי הייתה לסרב. אני לא אוהב את מרתוני ה"גורואים" שמדברים חצי שעה מסביב לנושא מסוים ואז דוחפים פרסומת של חצי שעה למוצר שלהם.

למרות הדחף לסרב, היא נשמעה לי מאוד נחמדה אז קבענו לכוס קפה. תחקרתי אותה לא מעט על הרקע שלה (שהסתבר להיות מרשים למדי), על מי ידבר חוץ ממני שם ואת האמת – די הוצאתי לה את המיץ. ולא כי אני אדם לא נחמד. פשוט כי המוניטין שלי חשוב לי.

חשבתי על זה לא מעט ובסוף החלטתי כן להרצות, כל עוד זה יהיה בתנאים שלי – לתת הרבה ידע דחוס, בלי לפרסם שום מוצר או קורס (טוב נו, אולי רק את הבלוג אבל זה חינם) ושאוכל לשתף את ההרצאה לקוראי הבלוג שלי. וכך זה היה.

איך להכפיל את הכריזמה ואת כמות הלקוחות שלנו מבלי להשתנות?

בסופו של דבר (ולאחר התלבטות די ארוכה) בחרתי למקד את ההרצאה שלי בכריזמה ובשיטות שיעזרו לנו לפתח אותה אצלנו. ההרצאה עצמה הייתה לפני שבועיים ביום ראשון בערב (אפילו הפסדתי תוכנית בישול בשביל זה) ועכשיו קיבלתי את צילום ההרצאה הזו.

אז אם מעניין אותך לפתח את הכריזמה שלך, אני מזמין אותך לפנות שעה ו-10 דקות ולהקשיב לה בכיף. אגב, מכיוון שכל מה שרואים זה את המצגת אפשר גם להסתפק בשמיעה שלה ברקע, בזמן שעושים את כל השאר.

וזה מה שיצא (+קצת בעיות טכניות בדקה הראשונה):

ועכשיו, מסקרן אותי לשמוע: מה דעתך על ההרצאה?

שיהיה לך שבוע מעולה,
ליאור

Exit mobile version