Site icon הפורטל הישראלי ל-NLP

קורס NLP אונליין: איך להפסיק להתעצבן משטויות כדי שנוכל להתרכז בעשייה שלנו הרבה יותר?

בשבוע שעבר, הבאתי 3 תרגילי NLP שאפשר לעשות בכל בוקר ויחזקו את הביטחון העצמי שלנו. היום, רציתי לגעת במשהו מרתק שזמין לך ולא כולם יודעים על קיומו – קורס NLP אונליין שעוסק בשליטה רגשית. ואיך? באמצעות כלי NLP שנקרא יצירת עוגנים.

לחתוך את הרגש

מישהו חותך אותנו בכביש על קו הפרדה לבן. זה מרתיח. ממש. הרי הוא יכול היה לפגוע במישהו. וזה נגד החוק. וכולם עומדים בתור. אז מה הוא נדחף. ולפני שאנחנו שמים לב אנחנו שקועים במחשבות עליו. מחשבות, שמסיחות אותנו ממה שחשוב – מה שקורה על הכביש.

זה לא קורה רק על הכביש. זה קורה גם בבית או בעבודה. מישהו כתב סטטוס מעצבן. ממש מעצבן. בהתחלה אנחנו לא מגיבים. רק שזה מציק לנו. תקוע לנו בראש. ואז עולה הדחף הזה לכתוב לו משהו. ואז הוא עונה. ואנחנו מחזירים לו. רק שבדיוק כמו ברכב, זה שואב אותנו.

כשאנחנו מתעצבנים, אנחנו מאבדים את המיקוד שלנו. גם הרבה אחרי שמה שעיצבן אותנו כבר לא שם. וגם כשכרגע לא מעצבנים אותנו. אנחנו חושבים על זה. וזה ממשיך לחיות בראש שלנו. ברגשות שלנו. ועד שזה עובר, קלטנו פתאום כמה דברים יכולנו לעשות בזמן הזה.

איך נוכל לשלוט ברגשות שלנו?

בתחילת המאה הקודמת גילה איוון פבלוב את ההתניה הקלאסית. הוא הראה לכלבים רעבים אוכל והשמיע להם צלצול. לאחר תקופה, השמיע לאותה קבוצת כלבים את הצלצול מבלי להראות להם אוכל. רק שהם, הזילו ריר כאילו שהיה מולם. והוא, הבין שעלה על משהו.

מאז חקרו לא מעט את תופעת ההתניה ומצאו שכל היצורים החיים (כן, כולל אנשים) מגיבים בצורה הזו. ואני יודע, אנשים יעדיפו להאמין שלא כל כך פשוט להפעיל אותנו. רק שאנחנו מגיבים בצורה מאוד מסוימת לצפירת אמבולנס. ואפילו לג'ינגלים ששמענו (1-800-400…).

רק שאפשר ללמוד איך ליצור התניות כאלה לעצמנו. ב-NLP יש כלי בשם עגינה שמאפשר לנו ליצור התניות לעצמנו ואפילו לאחרים. ואם רק נתאר לעצמנו רגע שבו כעס השבית את היכולת שלנו להגיב נכון, או פחד שמנע מאתנו לעשות משהו שרצינו… קל להבין מה החשיבות של אותו קורס NLP אונליין שבנינו על עוגנים.

קורס NLP אונליין על עוגנים

אז מה נלמד בקורס הזה? נלמד קודם כל מה המהות של רגשות ותחושות. איך אפשר להעלות אותם אצלנו (ואצל אחרים) בצורה מכוונת. ואז איך ליצור מצב שאנחנו יכולים להעלות אצלנו כל רגש או תחושה שנרצה, כמו לחיצת כפתור. ברגע.

אחר כך נלמד איך לעשות את זה נכון כדי שזה יעבוד. כולל משהו ששמנו לב אליו וגורם להרבה אנשים שניסו ללמוד פעם איך לעשות עוגן, לא להצליח – לשלוט בטיימינג. ואם יתאמנו על זה בשיטה מיוחדת שנמצאת בקורס הזה, יוכלו לגרום לזה לעבוד תמיד.

ולבסוף, נלמד איך להשתמש בעוגנים מעבר ל"סתם לשלוף תחושה" אצלנו ואצל אחרים. איך ניתן להשתמש בזה כדי לשנות דפוסים אוטומטיים במוח. ואיך לעשות את זה במהלך משא ומתן או מכירה מבלי שהאדם שמולנו שם לב. הקיצר, יש פה המון ידע פרקטי.

למה לעבור דווקא קורס NLP אונליין על עוגנים?

קורס העוגנים הזה נבנה במיוחד כקורס NLP אונליין. עם שיטת לימוד שונה מהרגיל שמאפשרת לאנשים לקבל תוצאות בזמן אמת. לעגן לעצמם תחושה וישר לשים לב שהיא עולה. כי הדגש פה הוא שונה ומדובר על טכניקה חדישה שנלמדה אך ורק בבית הספר שלנו.

והקטע היפה הוא שלא חייבת להיות לך שום הכשרה ב-NLP כדי לשלוט בכלי הזה. פשוט ללמוד, לתרגל ולקבל תוצאות. ויותר מזה, שיטת הלימוד מאפשרת לך לדעת בדיוק מה לעשות ומתי שזה יעבוד לך תמיד. ואם זה לא עבד – אחזיר לך את הכסף.

אז כן, לא אמרתי כמה זה עולה. הקורס עולה 800 שקלים שניתן לחלק גם ל-2 תשלומים. והוא שווה כל שקל. אם מסקרן אותך לקרוא עוד פרטים על הקורס, ניתן לעשות את זה דרך הקישור הבא:

קורס עוגנים

שיהיה לך המשך שבוע מעולה,
ליאור

Exit mobile version