Site icon הפורטל הישראלי ל-NLP

גאים להציג: גרסה 8.0 של הפורטל הישראלי ל-NLP עלתה לאוויר (ואיך זה קשור אליך?)

הפורטל הישראלי ל-NLP

לפני מספר חודשים הודענו שבית הספר הישראלי ל-NLP מפסיק להעביר הכשרות פרונטליות לאחר 16 שנות פעילות. רק מה… האתר מכיל בלוג עם יותר מאלף מאמרים יעילים והחלטנו שיהיה חבל למחוק אותו. אוצר ענק של ידע שנכון להרגע זמין לציבור וללא כל עלות.

מה החלטנו לעשות עם האתר?

אחרי מספר חודשים ששקלנו את הנושא לעומק החלטנו לא למחוק את האתר או להפוך אותו לתוכניות מנויים או מוצר בתשלום. באמת שכל אלו היו על הפרק. רק שבמקום זה, החלטנו להשאיר אותו באוויר, בחינם ולהמשיך לפרסם בו מאמרים על בסיס שבועי.

רק מה, היינו צריכים לשנות אותו מעט כדי שיפסיק להיראות כמו אתר של בית ספר. וכך בדיוק נולד הפורטל הישראלי ל-NLP.

אז מה עשינו? ניצלנו את השבועות האחרונים, ובין החגים הפכנו אותו למעין מגזין או פורטל התפתחות אישית. מסודר לפי קטגוריות, נוח לגישה לכל מאמר שבו והרבה יותר מהיר. את השינוי, ניתן לראות בעיקר בעמוד הראשי וטיפה בעמודים הפנימיים.

מה השינוי הזה אומר?

בגדול, אם בא לך להמשיך לקרוא את התכנים שלנו, מדובר מבחינתך רק על שינוי עיצובי של האתר. עדיין חינמי, עדיין מלא מידע יעיל ועדיין מתעדכן על בסיס שבועי. אולי קצת יותר כיף לגלוש בו. רק שהוחלט על 3 דברים נוספים שקשורים לשינוי הזה:

1. האתר נפתח לכותבים נוספים – אם יש לך ידע רלבנטי בנושאים שבהם האתר עוסק (אפשר לראות אותם בסרגל האתר) ובא לך לכתוב מאמר לאתר, אני מזמין אותך לשלוח אותו אליי. אם הוא מתאים לתוכן ולאופי האתר, נפרסם אותו בכיף עם קרדיט מלא לך.

2. סוגים נוספים של תכנים יצטרפו לאתר – החלטנו לגוון אפילו יותר את הדרכים שבהם נעניק ערך לקוראים שלנו באמצעות סוגי תוכן חדשים. חלקם יהיו יותר ויזואליים וחלקם יהיו… הפתעה. שווה לחכות. אחרי הכל, המטרה שלנו היא לעזור לך להטמיע את הידע יותר בקלות.

3. אנחנו פתוחים לשיתופי פעולה – האתר הוא לא רק סופר יעיל ומגניב (ועוד כל מני מילות תואר מפוצצות) הוא גם משרת קהל של יותר מ-11 אלפי גולשים ייחודיים, שמאוד מעוניינים בהתפתחות אישית, בכל חודש. במילים אחרות, אנחנו פתוחים להזדמנויות עסקיות שקשורות אליו.

רק כדי להרגיע: אנחנו לא עומדים להפוך את האתר לאוסף פרסומות עם טיפה תוכן. רק שאנחנו לא פוסלים את הרעיון לשלב בו פרסומות רלבנטיות לגולשים בכמות קטנה שלא תציק. אחרי הכל, אם זה יממן אותו, כולם ירוויחו מכך.

ורק אם מסקרן אותך

לפני שבועיים, העלינו לפודקאסט ראיון איתי שבו אני מסביר די הרבה על ה"מאחורי הקלעים" של הפורטל הישראלי ל-NLP. אני מסביר שם על הדרך שבה אני מוצא רעיונות למאמרים, איך לכתוב בצורה שמרגישה אותנטית ואיך לאסוף נתונים כדי שאוכל ליצור מאמרים שבאמת יעזרו לכם.

אם זה מסקרן אותך, זה הקישור לפרק בפודקאסט: ראיון איתי באתר של אנטי-מרקטינג

שיהיה לך המשך יום מעולה,
ליאור

Exit mobile version