פירורי תובנות

בכל פעם מחדש

להבין. לדעת שיש משהו אחר שצריך להתבצע. רק שאין מושג מאיפה להתחיל. רק שיש שם רעיון. כמו תמונה מעורפלת שמנצנצת. מספיק מושכת כדי לגרום לנו לנסות להגיע אליה. מספיק מעורפלת כדי שלא נבין איך להגיע לשם. אז פשוט בוהים בשמיים. עד שמחליטים להגיע לכוכבים.

להגות. לתכנן. לכתוב. למחוק. לכתוב. למחוק. לכתוב. לחייך. להיות מרוצה. להראות למישהו אחר. למחוק שוב. לכתוב מחדש. להראות לאחר. למחוק שוב. לכתוב מחדש. להחליט שלא בא לנו להראות לעוד מישהו. פשוט לצאת עם זה לדרך. ואז לחזור לתכנן איך ליישם את זה, עכשיו כשזה כתוב.

לשבת. להיתקע. לא להבין איך להוציא את זה מהתכנון על הדף אל המציאות. להיפגש עם איש מקצוע. לשבת לשמוע למה זה לא יעבוד. לעצור. להטיל ספק בעצמנו. להחליט לשבת עם אחד אחר. לשמוע שהוא לא מבין למה אנחנו מתכוונים. להודות לו וללכת בחזרה הביתה.

להחליט לעשות את זה לבד. להתחיל. להבין שאין מושג מאיפה להתחיל. לגשת ליוטיוב. להתחיל להבין איך לגשת לזה. לשים לב שעברו 4 ימים. לנסות להיזכר מאיפה להתחיל. ואז להתחיל. לחפש את הסרטון ההוא מההתחלה. לשבת עליו שוב. ולהתחיל לעשות במקביל לצפייה.

להתקדם. בהתחלה לאט. בחשש. ואז להתחיל לרוץ עם זה. לעשות טעות. לא להבין איפה עשינו אותה. להיתקע. ליצור קשר עם כל מני אנשי מקצוע. לטבוע במידע. למחוק הכל. להתחיל מחדש. ועכשיו לבנות שוב. רק בקצב יותר מהר. כי זה אמנם נתקע. רק שלמדנו על הדרך לעשות את זה יותר טוב.

לכבוש את היעד. להשיג ניצחונות קטנים. לחייך לעצמנו. להתחיל להאמין בעצמנו יותר. וברקע לשמוע את כל אלו שמנסים לקחת קרדיט. הם הרי לימדו אותנו הכל. לא היינו מגיעים לשם בלעדיהם. רק איפה היו בזמן שהיינו צריכים עזרה. לחייך אליהם. ולפרגן למי שמגיע. כי גם זה חשוב.

ופתאום, לדעת שיש משהו אחר שצריך להתבצע. אחרי שהתרגלנו לעשות משהו אחד. ואין לנו מושג מאיפה להתחיל. רק שיש שם רעיון. כמו תמונה מעורפלת שמנצנצת. מספיק מושכת כדי לגרום לנו לנסות להגיע אליה. מספיק מעורפלת כדי שלא נבין איך להגיע לשם.

לפחד. לחשוב. להרהר אם כדאי להחליף כיוון באמצע. לחשוב על כל מה שיש להפסיד. החדש והמושך מול הישן והקבוע. לעשות צעד. להגות. לתכנן. לכתוב. למחוק. לכתוב. לחשוב אם זה שווה את זה בכלל. להחליט שכן. להתייעץ. לשבת לשמוע למה לא. למה כן.

להחליט שיוצאים בכל זאת לדרך. להרוויח את עצמנו בכל פעם מחדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות