Site icon הפורטל הישראלי ל-NLP

אני צריך את העזרה שלך (עתיד המאמרים בבלוג תלוי בך)

היי,

כמו שכתבתי במאמר הקודם (שבו הצגתי את 14 המאמרים הטובים ביותר שפספסת בבלוג השנה), הבלוג החל לפני מספר חודשים את שנתו התשיעית ומכיל 448 מאמרים (כולל הנוכחי). ואני בטוח שקל להבין שזה אתגר לא פשוט. לכן, אני צריך את עזרתך.

למה אני צריך את עזרתך?

במשך השנים האחרונות אני עושה כל מאמץ אפשרי שיעזור לי לדעת על מה לכתוב (ומתי) כך שכל נושא ייכתב בזמן המתאים ביותר לקוראי הבלוג. ברוב המקרים אני מצליח. בחלק לא. עם זאת, אני רוצה ששנת 2015 תהיה הרבה יותר טובה.

לפני שנמשיך חשוב לי מאוד לציין: אם דאגת לשנייה בגלל הכותרת שהתכנים הולכים להפוך בתשלום או שאני מפסיק לכתוב מאוד חשוב לי להרגיע. הכל בסדר. המתכונת הולכת להישאר בדיוק כפי שהייתה. מאמר משובח ביום ראשון בצהריים.

עם זאת, אני מעוניין למקד הרבה יותר את המאמרים בנושאים שמעניינים את הקוראים שלי. ולשם כך אני צריך את העזרה שלך. וכן, אני באמת צריך את העזרה שלך. כי לך (ורק לך) ברור בצורה חד משמעית על מה בא לך לקרוא. אפילו אם לדעתך עד עכשיו די קלעתי לעניין.

איך נעלה ביחד את הרמה של הבלוג?

כבר תקופונת אני מתחבט במספר שאלות שבהן אני צריך את עזרתך. ולא סתם. אני רוצה לגרום לבלוג הזה להיות אפילו יעיל יותר עבורך. לשם כך, כתבתי שאלון בן 3 שאלות קצרות בלבד שעליהן אני צריך את התשובות שלך כדי לעזור לי לשפר את הבלוג.

אלה השאלות (ואני מבקש לענות עליהן בצורה עניינית):

  1. מה הנושא שהכי מציק לך במהלך חיי היום יום?
  2. מה תמיד סקרן אותך ולא ידעת את מי לשאול?
  3. מה היית רוצה ללמוד אם כסף לא היה הבעיה?

התשובות שלך נדרשות. שלך. ואני יודע שהכי קל לתת לאחרים לענות. מצד שני, אני יודע שיש דברים שחשוב לך לדעת כדי לשפר את המצב שלך, את התוצאות שלך ואת החיים שלך. ובדיוק מהסיבה הזו זה הזמן לשמוע אותך.

אני אשמח לקרוא את התשובות שלך פה בתוסף הפייסבוק או בתגובות שלמטה. תודה על העזרה!

שיהיה לך שבוע מעולה,
ליאור

Exit mobile version