פירורי תובנות

כוחות על טבעיים

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מסתקרנים בקשר לתת המודע. בקשר לאחוזי המוח שנהוג לחשוב כי הם לא מנוצלים. מתוך הנחה כי ישנם שם כוחות על טבעיים שמחכים להתגלות. משהו, שהוא מעבר ליכולת האנושית שלנו.

למרות שנושא אחוזי המוח הבלתי מנוצלים הינו מיתוס בלבד, תמיד מסקרנת המחשבה מה היינו עושים לו היו לנו עוד יכולות. דברים שנראים מעל רף היכולת הממוצעת. וזה לא מפתיע. כל אדם רוצה שיהיה לו יותר טוב. להיות קצת יותר מיוחד מה"אני" השגרתי שלו.

רוב האנשים היו בוחרים ביכולות על טבעיות כמו תעופה או בלתי נראות. כמו קריאת מחשבות או הזזת חפצים בעזרת כוח המחשבה. והדבר המצחיק הוא שכל אלה נשמעים מעניינים עד שיש לך אותם. ותוך זמן קצר הם הופכים ללא מעניינים.

לאחר חצי שנת התלהבות, רוב הכוחות הגדול יהפוך ל"עוד משהו שיש לי". ונחזור לשגרה. בגלל זה בדיוק רצוי לבחון את הדברים אחרת. למצוא את כוחות העל שבאמת יכולים לשדרג לנו את החיים. כדי לחוות אותם יותר. למצות אותם. לצאת מהשגרה.

לפתח כוחות על כמו היכולת להקשיב. היכולת להכיל דעה של מישהו אחר מבלי "לדרוס" אותה ואותו על הסף. היכולת להיות מודע למה שקורה סביבנוהיכולת לשכנע אחריםהיכולת לתפקד בביטחון במצבים מורכבים. היכולת להתאושש מדברים רעים שקרו לנו.

אלה כוחות העל האמתיים. והם לא שייכים לסרט מדע בדיוני כזה או אחר. הם שייכים למציאות שלנו. זו שבה צריך להשקיע כדי לפתח את הכוחות האלו. אלו שבדרך כלל שמורים למצטיינים. שנראים כאילו נולדו עם כוחות על.

זה מה שמצחיק באמת: אנשים מעדיפים לפנטז על הלא מושג, בעוד שהכוחות האמתיים מחכים להם מעבר לפינה. הכוחות שמגיעים לכל אחד מאתנו. מרגע הולדתנו. וכל מה שצריך כדי לפתח אותם הוא פשוט להחליט להתחיל ללמוד וליישם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות