חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
eggsfeelings

איך נמנע מהרגשות לשלוט בנו ונשפיע על אחרים יותר בקלות בו זמנית?

היי,

בפעם הקודמת, הצגתי אתגר יומי פשוט שיעזור לך להוריד את הלחץ. היום, יש משהו שחשוב לי לעדכן אותך בקשר אליו. משהו שמאוד קשור למצב הנוכחי: איך לשלוט ברגשות שלנו (ואפילו להשפיע על אחרים בדיוק באותה שיטה)?

נשלטים על ידי הרגשות שלנו

רוב האנשים מרגיש שהוא נשלט על ידי התחושות והרגשות שלו. אם התעוררו במצב רוח טוב, היום יתחיל טוב יותר. אם לא, הם יודעים מראש שהיום שלהם לא יהיה משהו. אם הם עצבניים, זה משפיע על התפקוד שלהם. וגם אם הם מפחדים, כועסים או סתם לא ממוקדים.

במילים אחרות, הרגשות והתחושות שלנו יכולים להשפיע על התפקוד שלנו בעבודה, בזוגיות ובכלל בחיים. הם יכולים להיות ההבדל בין הצלחה להגעה למטרות שלנו לבין הסחה אינסופית שמשאירה אותנו בדיוק באותו המקום. ואני לא רוצה לדבר בכלל על חרדות.

הבעיה היא כזאת: אם הרגשות והתחושות שלנו שולטים בנו, זה מצב נתון. כאילו שזה הגורל שלנו. כאילו שאין לנו באמת שליטה על התוצאות שלנו. ולמזלנו, זה לא נכון. אנחנו דווקא יכולים לשלוט על התחושות והרגשות שלנו, אם רק נבין איך הם פועלים באמת.

איך נשלוט ברגשות ובתחושות שלנו?

על מנת לשלוט ברגשות ובתחושות שלנו, עלינו לדעת איך לעשות 2 דברים עיקריים: הראשון, הוא לשלוט בתחושות שלנו. לדעת איך לשלוט בתחושה הנוכחית. איך לשחרר אותה. ולא פחות מזה, איך להעלות אחרת במקומה.

הדבר השני שנרצה לדעת הוא ליצור משהו שנקרא ב-NLP עוגן. עוגן, הוא סוג של התניה. מעין תנאי שגורם לתחושות ולרגשות לעלות. כמו מילה שאנחנו אומרים לעצמנו בראש. או תמונה שאנחנו רואים. ואפילו תחושה, טעם או ריח.

הקטע הוא כזה: אנחנו יוצרים המון כאלה בלי להתכוון. הם חלק מהדרך שבה זיכרון נצרב. הם הסיבה שבגללה ריח בושם מסוים מזכיר לנו את האקסית. או טעם של מרק יזכיר לנו ארוחת ילדות מחממת נפש אצל סבתא. רק שב-NLP אנחנו מלמדים איך ליצור כאלה בכוונה.

למה אני מספר לך את זה?

לפני שנה וחצי בערך, יצרתי קורס אינטרנטי שמלמד איך לשלוט בתחושות וברגשות וליצור עוגנים. קורס, שמתאים לאנשים מתחילים שעוד אין להם ניסיון ב-NLP. וגם לכאלה שלמדו NLP ולא לגמרי הבינו איך לגרום לעוגנים לעבוד כל הזמן.

הקורס הזה, מתרגל את האנשים שעוברים אותו בצורה מיוחדת ומאפשרת לקבל תוצאות כבר במהלך הקורס. לא סתם איזה צילום תיאורטי של קורס. והקטע היפה הוא, שמאז שנכנסנו לתקופת הסגרים, הורדנו את המחיר שלו מ-1,500 שקלים ל-200 שקלים.

למה? בעיקר מתוך רצון להפוך את כלי ה-NLP הזה ליותר זמין לקהל הרחב. והרבה יותר חשוב מזה, כדי לעזור לאנשים להתאזן רגשית ולהתמודד יותר בקלות עם המצב. וזו בדיוק הסיבה שאני שולח את המייל הזה.

ולמה אני מספר לך את זה דווקא עכשיו?

מיד כשנצא מהסגר (או לפחות מזה שבו אין גנים), כל התכנים האינטרנטיים שלנו ישודרגו לתכני ווידאו ויתווספו אליהם תכנים חדשים. ובהתאם, זה גם ידרוש מאתנו להעלות את מחירם של הקורסים (ככל הנראה להכפיל את מחירם).

אז למה אני מספר לך את כל זה? בגלל 3 סיבות עיקריות:

א. מי שירכוש את קורסים העוגנים עכשיו, יקבל אותו במחיר זול שלא יחזור

ב. מי שירכוש אותו עכשיו, יקבל את התכנים החדשים והמשודרגים ללא כל תוספת תשלום

ג. ומי שירכוש עכשיו, יוכל להתחיל להשתמש בעוגנים כבר עכשיו כדי לשדרג את החיים שלו

אם מסקרן אותך לקרוא עוד על קורס העוגנים ולעבור את שני השיעורים שבתוכו (ללא תשלום) רק כדי להתנסות ולהחליט, זה הקישור עבורך:

סודות העגינה: איך לשלוט בתחושות וברגשות שלנו ושל אחרים?

שיהיה לך שבוע משובח,
ליאור

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצה לקבל עדכון למייל?

אם בא לך לקבל עדכון פעם בשבוע כשמאמר חדש עולה לאתר, יש להשאיר את כתובת האימייל שלך בתיבה הבאה:

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור:

רוצים גישה לקורסי ה-NLP שלנו ולשלם רק 200 שקלים?