חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
ringofgreenfire

המפתח לביטחון עצמי: הכלי הפשוט מעולם ה-NLP ששדרג לי את החיים

היי,

בשבוע שעבר, הבאתי מניסיוני 7 דברים ש(חבל ש)לא סיפרו לי מראש כשהחלטתי להפוך לעצמאי. היום, אני רוצה לשתף אתכם באחד הכלים הכי עוצמתיים מעולם ה-NLP ששיפר לי את החיים באופן הכי משמעותי.

התרגיל ששינה אצלי הכל

כשהגעתי לעולם ה-NLP לפני 17 שנים, הגעתי הכי סקפטי שיכול להיות. סקפטי לגבי כוחו של הדמיון. לגבי כוחו של התת מודע. ויותר מהכל, כלפי היכולת שלי להשתנות ולהשתפר. לא יכול להיות שזה כזה פשוט. וכל הסקפטיות הזו, קרסה לאחר שביצעתי תרגיל אחד.

זה לא התרגיל שגרם לי להאמין. אלא התוצאות שלו. יש משהו מדהים בתוצאות שמגיעות כשאתה לא מאמין. תוצאות שאי אפשר להסביר בצורה אחרת. והתרגיל הזה, הוא זה שאני רוצה להציג בפניך היום.

המטרה שלי פה היא לא לשכנע אותך שהתרגיל עובד. מצדי, אפשר להגיע אליו ללא כל אמונה שזה יעבוד. פשוט לעשות את מה שאני אומר בתוכו ולבדוק את התוצאה שלו עבורך. ולבדוק עבור עצמך. כי במקרה הכי טוב, פתאום ישתפר לך הביטחון העצמי. או היכולת להתמקד.

אז מבלי להוסיף עוד הרבה מילים, זה הסרטון. צפייה נעימה!

עכשיו, נסיים להיום. ואני אשמח לשמוע: מה דעתך על התרגיל והסרטון?

שיהיה לך שבוע מעולה,
ליאור

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

5 תגובות

  1. היי
    אני לא מאמינה בכאלו דברים, לא יודעת למה ניסיתי, מעניין אותי מבחינה מחקרית- מה עומד מאחורי זה?…

    1. על רגל אחת, יש בתרגיל הזה שילוב בין דמיון מודרך לבין התניות. ובינינו, אם את לא מאמינה וזה לא עובד, לא קרה כלום. אם את לא מאמינה וזה עובד, רק הרווחת 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצה לקבל עדכון למייל?

אם בא לך לקבל עדכון פעם בשבוע כשמאמר חדש עולה לאתר, יש להשאיר את כתובת האימייל שלך בתיבה הבאה:

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור:

רוצים גישה לקורסי ה-NLP שלנו ולשלם רק 200 שקלים?