חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קורסי NLP אונליין

השקת אתר קורסי האונליין שלנו ב-NLP החלה ואתם מרוויחים

היי,

בשבוע שעבר, הצגתי 7 טעויות שאנשים עושים כשהם מנסים להפגין אסרטיביות (ואיך להימנע מהן). היום, אני גאה להציג אחד הפרויקטים שעבדנו עליהם במרץ בשנה האחרונה בבית הספר הישראלי ל- NLP : אתר הקורסים החדש שלנו!

קורסי אונליין ב-NLP: לא רק לבוגרים שלנו

במשך 15 השנים האחרונות, פתחנו קרוב ל-130 הכשרות NLP לקהל הרחב. עד כאן, ידוע לרוב האנשים. רק שרוב האנשים לא יודע שבכל אותה התקופה אנחנו מפתחים במרץ כלי אונליין עבור הבוגרים שלנו.

הכלים האלה, יועדו במקור לשפר את מיומנויות ה-NLP של הבוגרים שלנו: לחזק את השליטה העצמית, לקרוא שפת גוף בצורה מדויקת יותר ולהשפיע על תת המודע שלהם ושל אחרים באמצעות תקשורת עקיפה. רק שבשנה האחרונה הכל השתנה.

בשנה האחרונה, החלטנו לפתוח את הגישה לכלים האלה גם לאנשים שלא למדו אצלנו NLP עדיין. כולל לאנשים שעדיין לא למדו NLP בכלל. התאמנו את הכלים האלה לקהל הרחב. והכי מגניב? יצרנו דרכי תרגול שמאפשרים להשיג תוצאות, גם מהבית.

אוקיי, אז מה השתנה באתר קורסי ה-NLP?

בחודשיים האחרונים אנחנו עובדים במלוא המרץ כדי לשפץ את המערכת. גורמים לה להיות מהירה יותר, יעילה יותר והרבה יותר נעימה לעין. מעבר לזה, שדרגנו 3 מתוך 4 מהקורסים עם תכני וידאו חדשים ושיעורים נוספים לגרסת 2.0 שלהם.

אגב, גם הקורס הרביעי יחודש. וכל מי שרכש וירכוש אותו, תהיה גישה לגרסה המשודרגת שלו ללא תוספת מחיר. ואם כבר מדברים על מחיר: לרגל השקת אתר הקורסים החדש, ניתן יהיה ליהנות השבוע מהנחה בת 30% על כל המוצרים.

מכיוון שזו הזדמנות שחבל לפספס (כי מדובר על הנחה של מאות עד אלפי שקלים), אני מזמין אותך להיכנס לקישור הבא כבר עכשיו ולהזין את קוד הקופון newsite2021 בקופה. וזה כמובן, הקישור לאתר קורסי ה-NLP המחודש שלנו:

https://www.nlptools.co.il

שיהיה לך המשך שבוע מעולה,

ליאור

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור: