פירורי תובנות

למה כדאי לכל בעל עסק להתחיל ללכת לחדר כושר? 5 סיבות לא צפויות לחלוטין

לפני חודשיים וקצת .התחלתי להתאמן בחדר הכושר. כן, גם אני חשבתי שהגיע הזמן להעלים את שיפול הבטן הקטנטן שנוצר. מאז, הגעתי למספר תובנות שקשורות לחיבור בין עשיית כושר לעולם העסקים. ואני לא מדבר על התובנות הרגילות כמו שיפור הבריאות.

מכיוון שאוטוטו הסופ"ש ואנחנו רוצים להישאר ממוקדים, אלו הן התובנות:

  1. חדר הכושר מאפשר לנו להתנתק מהשגרה – מאוד קל לבעל עסק להיכנס ללולאה של עבודה –> עבודה –> עבודה –> עבודה –> זוגיות –> עבודה בראש (שבת הזוג לא תדע שאני עובד) –> עבודה. שגרת אימונים מאפשרת למוח להתנתק טיפה מהעבודה ובכך מאפשרת לנו לחדש את היכולת להיות יצירתיים ולהוריד את רמת הסטרס.
  1. חדר הכושר מכניס אותנו לפרופורציות – אחרי האימון הראשון, קל להתגעגע לתקופה שבה "להביא לקוחות" או "לשפר אחוזי המרה" היו הצרות שלנו. עכשיו "להביא לקוחות כשהצוואר תפוס" או "לשפר אחוזי המרה כששרירי הבטן שעכשיו גילית שיש לך לא מאפשרים לך להתיישר" יגרמו לך להעריך הרבה יותר את המצב כשישתפר.
  1. חדר הכושר גורם לנו לתקשר יותר עם אחרים – פתאום, אנחנו פוגשים אנשים שלא צריכים מאתנו את טופס 159. או לשאול מה עם הדד ליין. או שאנחנו צריכים לעזור להם. או למכור להם. זה אנשים עם אותו תחום עניין בכלליות. ולפעמים כיף לדבר עם אנשים על משהו שהוא לא העסק שלנו.
  1. חדר הכושר יוצר אצלנו נושאי שיחה חדשים – ככל שאיש מקצוע נמצא עמוק יותר בשגרת העבודה שלו, כך גדל הסיכוי שהוא לא יהיה מסוגל לדבר על נושאים אחרים. זה העולם שלו. תחום העיסוק שלו. החיים שלו. חדר הכושר מביא אותנו פתאום לדבר על נושאים אחרים. כמו צוואר תפוס. או איך להרים נכון את המשקולת ההיא.
  1. חדר הכושר מביא אותנו לתובנות חדשות – נגיד כשאין לך על מה לכתוב מאמר. ואז יש לך. על חדר כושר. ולא רק זה. ללכת לחדר כושר זו לא באמת הסיבה שאנשים נכנסים לכושר. צריך גם להשתמש במכשירים בצורה נכונה. בדיוק כמו העסק שלנו. לא מספיק להיות בו כדי להצליח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות