חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
specialdiscount

רגע לפני חזרה לתפקוד מלא: הודעה חשובה שיכולה לחסוך לך מאות שקלים

היי,

בשבוע שעבר, הסברתי איך לשפר את היעילות, להפסיק לבזבז זמן בפגישות ולהפוך אנשים אחרים יעילים ב-6 מילים. היום, רציתי קצת לעצור לרגע את מרתון המאמרים ולעדכן מה התחדש אצלנו, בבית הספר הישראלי ל-NLP בתקופה האחרונה. ויותר חשוב מזה, לחסוך עבורך מאות שקלים.

מה קרה אצלנו בחודשיים האחרונים?

רגע לפני שיצאנו לחופשת קורונה כפויה (כמו 99% מהמדינה), היו לנו הרבה תוכניות. עמדנו לפתוח את מחזור 97 של קורס ההכשרה המוביל בארץ ל-NLP (שתפתח בעוד 3 שבועות). עמדנו לפתוח סדנת כישלונות נוספת.

ויותר מזה, היינו על סף השקת המסלול לפיתוח הכריזמה שעבדנו עליו במשך 7 שנים מאחורי הקלעים. כן, סדרת האנימציה שהיא קורס אינטרנטי שעוזר לחזק את הביטחון העצמי ואת כישורי התקשורת הבין אישית שלך. כתבתי על זה לפני מספר שבועות.

רק שכמעט הכל נעצר עם הקורונה. חלק מהקורסים שהעברנו עברו להיות אונליין. חלק, פשוט מחכים ליום שנוכל להעביר בו קורס. אגב, אנחנו חוזרים להעביר הכשרות פרונטליות החל מהשבוע שמתחיל ב-14 ליוני. כך שזו כבר בשורה משמחת של חזרה לשגרה.

אז איך אני יכול לחסוך לך מאות שקלים?

כשכל המצב התחיל, הודעתי על הנחה משמעותית על קורסי האונליין שלנו. קורסים מקצועיים שמתאימים למי שעבר הכשרה ב-NLP וגם לאלו שעדיין לא. קורסים שעלו בין 1,000 ל-1,500 שקלים. וההנחה שלהם ל-200 שקלים בלבד (בלי תוספות) תסתיים בקרוב (ב-14 ליוני).

חשוב לציין שקורסים אלה, הם פיתוחים ייחודיים שלנו ולכן, אי אפשר להשיג אותם בשום מקום אחר, בהתחייבות. אלו הם 3 הקורסים שקיימים באתר:

א. פיתוח יכולות זיהוי מיקרו הבעות – קורס שמאפשר לזהות כשאנשים מנסים להסתיר מאתנו את הרגש שהם חווים. זה שעולה במשך 1 חלקי 11 השנייה. זה שאי אפשר להסתיר בשום צורה. כן, גם אני לא יכול.

מתי הוא יעיל? כשאנחנו רוצים לדעת אם אנחנו מתקשרים עם אדם נכון בזמן אמת ולתקן טעויות בשיחה. או כשאנחנו רוצים לדעת אם אדם משקר. וזה אפילו יעיל לאנשי הפוקר שרוצים לקרוא את התגובה האמיתית של אדם לקלפים שקיבל.

זה הקישור לעמוד עם מלוא הפרטים: https://www.nlptools.co.il/course/micro-expressions/

ב. טכניקות מתקדמות להשפעה על תת המודע – קורס שמבוסס על מודל השפה של מילטון אריקסון, אבי ההיפנו-תראפיה, שמאפשר לשתול מסרים בתת המודע. וזה חד משמעית אחד המודלים הכי מדהימים שנלמדים בהכשרת ה-NLP וניתן לשימוש בכתב או בעל פה.

מתי הוא יעיל? הוא יעיל עבור מאמנים אישיים שרוצים לרתום את תת המודע של המתאמן שלהם לשינוי, גם כשהוא כבר לא לידם. הוא יעיל עבור אנשי מכירות שרוצים למכור הרבה יותר (משמעותית). הוא יעיל כמובן גם עבור מרצים. וגם אם סתם בא לך לשכנע הרבה יותר.

זה הקישור לעמוד הקורס עם מלוא הפרטים: https://www.nlptools.co.il/course/advanced-milton-model/

חשוב לדעת: קורס זה כתוב בלבד ואינו מצולם. עם זאת, הוא מכיל תרגולים שאני אישית בודק. ובעתיד הקרוב, יש תכנון לצלם אותו ולצרף את הסרטונים לקורס. כך שתהיה למי שקנה אותו גישה לגרסה החדשה של הקורס, ללא כל תשלום נוסף.

ג. סודות העגינה – קורס זה מאפשר לנו להעלות רגשות ותחושות, אצלנו ואצל אחרים, לפי דרישה. ממש כמו יצירת כפתור שאפשר להשתמש בו מתי שנרצה. ובכך, לשלוט בתחושות שלנו ושל אחרים במצבים שבהם זה ממש נדרש.

מתי הוא יעיל? כשאנחנו רוצים לנטרל אדם זועם. להרגיע את עצמנו אחרי יום אינטנסיבי. לחבר תחושות חיוביות לדברים שאנחנו אמורים לעשות ודוחים. להרגיש תחושת ביטחון בסיטואציות שמפחידות אותנו. ובכל מקום אחר שנרצה להרגיש משהו שאנחנו לא מרגישים.

זה הקישור לעמוד הקורס עם מלוא הפרטים: https://www.nlptools.co.il/course/anchoring/

מה אני מציע?

יש עוד 3 שבועות בדיוק עד שההנחה הזו מסתיימת. זה לא אקט שיווקי. אלה קורסים ברמה גבוהה ששווים את אלף וקצת השקלים שהם עולים. והמחיר שלהם יעלה בחזרה למעלה בסוף התקופה.

כך שאם בא לך לנצל את ההזדמנות ולרכוש אותם במחיר הנחת הקורונה, עכשיו זה הזמן להיכנס לקישורים שלמעלה. אפילו אם אין לך זמן עכשיו לעבור אותם. כי ברגע שקנית, זה שלך ללמידה מתי שיהיה לך נוח.

זהו. די להיום. ניפגש בתוך הקורסים.

שיהיה לך שבוע מעולה,
ליאור

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

2 תגובות

  1. הי.

    ישנה איזושהיא אחריות על הקורסים האינטרנטיים? אפשר לקבל טעימה מהם, דהיינו לראות דקה מהאמצע שלהם למשל?

    תודה,

    איתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור: