Site icon הפורטל הישראלי ל-NLP

אני ממש (אבל ממש) צריך את עזרתך!

היי,

בשבוע שעבר כתבתי על 5 החוקים שיעזרו לך להמשיך להתנהג בעצלנות ועדיין להצליח יותר מכל אדם אחר סביבך. היום, בניגוד לבדרך כלל (אז אני כותב מאמר שיכול לעזור לך להצליח יותר בחיים), אני צריך דווקא את עזרתך.

החדשות החמות

הכל התחיל במחשבה שהתגלגלה אצלי לפני חצי שנה. אני לא מספיק זמין עבורכם. זה נכון, אני כותב פעמיים בשבוע עבור הבלוג הזה. אפשר להגיב עליו בצורה חופשית ואני משתדל לענות על כל דבר. אבל איך שהוא, זה לא מספיק עבורי.

חשוב לי להיות זמין עבורך יותר מסתם תקשורת פה ושם. ולא, להגיד לך שאם בא לך לדבר איתי יותר צריך לשלם על זה כסף, זה לא באמת תקשורת. זה סתם סחטנות. אני באמת רוצה לענות על השאלות שלך והבלוג… לא לגמרי מספיק למטרה הזו.

הבלוג יישאר פתוח ויעודכן כרגיל. עם זאת, אני רוצה לאפשר לקהילה להיווצר. קהילה של אנשים חושבים שמעוניינים להשיג יותר. קהילה שרוצה לבדוק איך להשתמש ב-NLP כדי לשדרג כל תחום בחיים שלה.

הרשת החברתית

בחזון שלי אני רואה קהילה של אנשים, כמעט משפחה, שעוזרים אחד לשני ולא רק של קוראי מאמרים שמתקשרים איתי. וזה חשוב. המטרה שלה תהיה אחת – לחלוק ידע ולעזור לאנשים. בלי פרסומות. בלי הסחות. לשם כך, הרמתי רשת חברתית קטנה.

במהלך החודשים האחרונים אני מקים רשת חברתית קטנה עבור הקוראים של הבלוג הזה ועבור בוגרי הקורסים שלנו. אני לא בונה על להפוך לפייסבוק, ללינקדאין או לגוגל פלוס. אין לי שאיפות לעשות עליה אקזיט או להפוך אותה למשאבת פרסום.

היא לא אמורה להחליף שום רשת חברתית אהובה. בסך הכל מדובר בבית לשאלות שלא חשבת שמישהו יכול לענות עליהן. בית ליצירת תקשורת עם אנשים כמוך או מעט יותר מנוסים על נושאים כמו שכנוע, אפקטיביות, מוטיבציה, כריזמה וכל מה שמרתק אותך.

עם זאת, כדי לממש את החזון (שאני מאמין שמשותף גם לך) על הצד הטוב ביותר, אני צריך את עזרתך. כדי לבנות קהילה של ממש ולא סתם אתר מגניב, אני רוצה שלאנשים תהיה סיבה טובה לבוא אליו לפחות פעם ביום או בשבוע.

כאן אני זקוק לעזרה שלך

כדי לעשות את זה נכון אני אשמח לקרוא את התשובות שלך ל-4 השאלות הבאות. אגב, זה לגמרי בסדר אם התשובות יגיעו אליי בתגובות שפה למטה או במייל. מצד שני, אני אצטרך את התשובות שלך כדי לבנות עבורך את הדבר שישרת אותך בצורה הטובה ביותר.

עכשיו, זה לא שסתם אקבל את התשובה שלך, אגיד תודה ואמשיך בעיסוקיי. כל העונים יקבלו גישה אל הרשת החברתית לפני כל השאר. בגלל זה חשוב שהמגיבים שלא מגיבים דרך תוסף הפייסבוק ירשמו את המייל האמתי שלהם במקום המתאים (לא יפורסם).

4 השאלות עבורך הן:

  1. על מה הכי חשוב לך שידברו שם:
    א. להפוך לאדם כריזמטי יותר
    ב. לתקשר יותר טוב ולשכנע אחרים
    ג. להשתמש בכלים לטיפול ויצירת שינוי (גם פנימי)
    ד. להשתמש יותר טוב בכלי ה-NLP
    ה. משהו אחר (אשמח לשמוע על מה)
    ו. הכל
  2. האם עברת הכשרה ב-NLP?
    א. בוודאי
    ב. עוד לא הספקתי
  3. כמה יוצא לך להשתמש בכלי ה-NLP?
    א. מה זאת אומרת, NLP זה תחום העיסוק שלי
    ב. יוצא לי לשלב הרבה NLP בתחום העיסוק שלי (שהוא לא NLP)
    ג. יש מספר כלים שממש התחברתי אליהם ויוצא לי להשתמש בהם
    ד. מדי פעם יוצא לי להיזכר באיזה כלי ורק אז יוצא לי להשתמש בו
    ה. לא יוצא לי להשתמש ב-NLP
    ו. עוד לא הספקתי ללמוד NLP
  4. מה יכול לגרום לך להיכנס אליה יותר מפעם בשבוע?
    א. עדכונים תכופים של חברי הקהילה
    ב. העלאת תכנים מרתקים של מנהלי הקהילה
    ג. אפשרות לנהל צ'אט אישי עם משתתפים אחרים (כולל מנהלים)
    ד. תחושה שמעריכים אותי יותר על ההשתתפות שלי בקהילה
    ה. אנשים איכותיים שכיף להיות איתם בקשר ועוזרים לי
    ו. תשובות א' עד ה'
    ז. תשובה אחרת (אשמח לפירוט)

רק בקשה אחת קטנה לפני שאנחנו מסיימים. אחרי שענית על השאלות וקיבלת את הקישור, אני מבקש לא להעביר אותו עדיין הלאה עד שנסיים להתאים אותו כדי שכולם יוכלו ליהנות. יאללה, נתראה בפנים.

שבוע מעולה,
ליאור

Exit mobile version