Site icon הפורטל הישראלי ל-NLP

חשיפה בלעדית: איך הבגידה של גרושתי גרמה לי להפסיק לדחות?

היי,
בשבוע שעבר דיברתי על 7 שיטות שיעזרו לך לנצח בויכוח ולהשאר ביחסים טובים. היום, רציתי להחזיר אותך איתי שנה אחורה בזמן, לאחד האירועים היותר מדהימים שיצא לי להשתתף בהם.

שיחת טלפון מפתיעה על דחיינות

לפני שנה וחצי קיבלתי שיחת טלפון מפתיעה מיגאל פינס (משווק אינטרנטי מבריק וכותב הבלוג המיליונר בפיג'מה). יגאל סיפר לי שהוא מרים כנס מעשי על שיווק באינטרנט והולכים להרצות בו רק אנשי מקצוע עם תוצאות מוכחות בתחום השיווק.

שיחת הטלפון עצמה לא הפתיעה אותי. יגאל הוא אחד החברים הטובים שלי ואנחנו מדברים לא מעט. מה שהפתיע אותי היה הנושא שהוא ביקש ממני לבוא להרצות עליו – איך לפרק את הנטייה לדחות כל דבר עד הרגע האחרון. בכנס טכני על שיווק. מה הקשר?!

עד אותה שיחה, הייתי בטוח שאם יש סוג אחד של אנשים שאין להם דחיינות, זה משווקי אינטרנט. הרי הם אמורים להיות נינג'ות של שיווק. שולטים בנתונים, עושים ניסויים לשיפור תוצאות הקמפיינים ועושים הרבה כסף. זו הסטיגמה בכל מקרה.

מסתבר, כך הוא הסביר לי, שאין שום הבדל בין משווק אינטרנטי לכל בעל עסק עצמאי אחר בנושא הדחיינות. כשאדם קובע לעצמו את לוחות הזמנים ויושב כל היום מול מחשב, מאוד קל לברוח לעשות דברים אחרים. מוכר, לא?

הלילה שלפני הכנס

בלילה התהפתי הרבה במיטה. בראש שלי התחלפו מחשבות ברצף. לעמוד בפני 400 אנשי שיווק שמכירים את כל הטריקים שבספר. הם כבר שמעו אנשים שאמורים היו לתת להם מידע ובסופו של דבר קידמו רק את עצמם. הגיע להם משהו אחר.

החלטתי לחשוף בפניהם את הסיפור שלא סיפרתי על התקופות הכי קשות שעברתי. התקופות שבהן הייתי אמור לקרוס. מעזיבת העבודה הבטוחה לטובת הפיכה עצמאי ועד לבגידה של אישתי. התקופות שבהן הרגשתי באמת לבד. למרות שהייתי מוקף בחברים.

התקופות, שבהן מצאתי את עצמי. לא באופן רוחני. אלא מהמקום הנמוך ביותר שבו הבנתי את האמת המשמעותית ביותר עליי. בכל מקרה, לקח קצת זמן ושמתי את ידיי לאחרונה על צילום הוידאו של ההרצאה הזאת.

אני רוצה לבקש ממך דבר אחד. ההרצאה הזו אורכת כחצי שעה. אני יודע שמסקרן לשמוע אותה. גם כי יש שם קצת פרטים פיקנטיים על החיים שלי. מצד שני, חשוב לי לבקש ממך לפנות זמן כדי לצפות בה בצורה רגועה ולהתרכז בה, כי המסרים שבה הם קריטיים עבורך.

ועוד בקשה לפני שאנחנו מסיימים. אם יש מישהו או מישהי שלדעתך ההרצאה הזו יכולה לעזור, אני מבקש ממך לשתף אותם. זה חשוב. אף פעם אי אפשר לדעת, את החיים של מי נציל או את המצב הכלכלי של מי נוכל לשפר אם ניתן להם את המוטיבציה ברגע הנכון.

זהו להיום, עכשיו מסקרן אותי לשמוע בתגובות פה למטה, מה דעתך על המאמר ואילו תובנות קיבלת ממנו?

שבוע מעולה וחג סוכות שמח,
ליאור

Exit mobile version