Site icon הפורטל הישראלי ל-NLP

רגע לפני 2018 אני חייב את עזרתך במשהו קצר!

היי,

בשבוע שעבר, הסברתי למה הפסקתי לקבוע מטרות לשנה החדשה והבאתי 4 תובנות נוספות שכדאי לאמץ לקראת שנת 2018. השבוע (ורגע לפני שמתחלפת שנה אזרחית), אני צריך את העזרה שלך. ואני אסביר על מה מדובר:

למה אני צריך את עזרתך?

הבלוג באתר שלנו מכיל (נכון להיום), 758 מאמרים. מאמרים יעילים. ממוקדים. כאלה שהם לא "סתם פרסומות". אלא תוכן טוב ואיכותי. תוכן שיכול לעזור לכל אדם, אם רק יקרא ויישם. רק שהשאיפה האישית שלי היא לשפר, לייעל ולמקסם את יעילות התכנים כל הזמן.

כדי לשדרג את התכנים, אני חייב את המשוב שלך. משוב, שיעזור לי לדעת איך אוכל לכתוב מאמרים שיעזרו לך הרבה יותר. לשם כך, הייתי מאושר לקבל את התשובות שלך ל-5 השאלות הפשוטות הבאות (בתגובות שמתחת למאמר):

1. האם תכני האתר שקראת עד עכשיו מעניינים עבורך?

2. האם התכנים שקראת עד עכשיו באתר מספיק פשוטים ליישום?

3. האם יישמת מאמר אחד באתר (לפחות) עד שהגעת לתוצאות יוצאות דופן? אם כן, באיזה נושא הוא היה?

4. האם יש נושא שבא לך שאכתוב עליו ועוד לא כתבתי עליו? אם כן, מה הוא?

5. האם יש לך הצעה נוספת לשדרוג הבלוג או לשדרוג תכני הבלוג?

כמו שכתבתי, אשמח לקרוא את התשובות שלך לשאלות קצרות אלה מתחת למאמר. בהתאם אליהן, אתאים את תכני 2018 כך שיעזרו לך להצליח הרבה יותר השנה. המון תודה מראש על העזרה שלך. היא מאוד חשובה עבורי ונותנת לי לא מעט מוטיבציה להמשיך.

בנימה מעט יותר אישית

אוטוטו נכנסת שנת 2018. בעיקרון, אין באמת הבדל בין שנה לשנה. כי שנה היא רק זמן שחולף. הדבר שבאמת משתנה הוא הדברים שקרו השנה. והדברים שיקרו לנו בשנה הקרובה. וכדי שיקרו… זה הזמן לבחור להתחיל לעשות הרבה יותר.

בלי לעשות משהו חדש, לא נגיע לתוצאות חדשות. ואם יצא לך כבר לקרוא מאמר או 2 פה, ברור לך שאני לא מצפה ממך לעשות משהו גדול. זה לא יעיל. השינוי מגיע משינויים קטנים. פשוטים. כאלה שקל לבצע. ותחושת ההצלחה מהביצוע שלהם תחזק את המוטיבציה שלך.

לשנה האזרחית החדשה רציתי לאחל לך משהו חדש בחיים. משהו, שעוד לא היה שם קודם. איזה משהו? תלוי בך. אם אהבה זה הדבר שחיפשת, אז אהבה חדשה. אם הצלחה בעבודה, אז הצלחה בעבודה. ואם זה רק להספיק יותר ביום יום, זה בדיוק מה שאני מאחל לך.

ויותר מלקבל את מה שרצית, אני מאחל לך לקבל את מה שנדרש לך כדי להגיע לשם. ובשביל זה צריך לדעת יותר. ליישם יותר. להשתפר ולהתקדם. ואם כך תראה השנה שלך, לא יהיה אדם מאושר יותר ממני.

שיהיה לך שבוע מעולה ושנה אזרחית משובחת,

ליאור

Exit mobile version