פירורי תובנות

תעשה לי קסם

תעשה לי קסם, ביקש הילד בעיניים בורקות. קסם שידהים אותי. קסם שיעצור את העולם שלי. קסם שישאיר אותי עם פה פתוח. קסם שיגרום לי להאמין בבלתי יאומן. קסם שיגרום לי להסתכל על הכל בצורה אחרת. קסם שיגרום לי לחייך בהערצה.

תעשה לי קסם, ביקש הנער בעיניים עצובות. קסם שידהים אותי. קסם שיעזור לי להפסיק לחשוב. קסם שייקח אותי רחוק. קסם שיגלה לי את העתיד. קסם שיהפוך אותי למבוגר. קסם שייתן לי להרגיש שהכול בסדר אצלי. קסם שיגרום לי לחייך לרגע.

תעשה לי קסם, ביקש האיש בעיניים משועממות. קסם שידהים אותי. קסם שייקח אותי רחוק מהשגרה. קסם שאוכל להשתמש בו לרתק אחרים. קסם שיהפוך את חיי לבעלי ברק של ממש. קסם שיגרום להם לאהוב אותי יותר. ויותר מהכל, קסם שיגרום לי לאהוב אותי.

תעשה לי קסם, ביקש הזקן בעיניים בורקות. קסם שידהים אותי. קסם שיגרום לי לזכור. קסם שיגרום לי להתגעגע. קסם שיגרום לי לחשוב על הזמן שאבד. קסם שיגרום לי לחיות מחדש את כל הפעמים שרציתי להיות במקום אחר. קסם שיחזיר את אלה שלא כאן הביתה.

והקוסם, מחייך ומבצע. בכל פעם מחדש. כאילו שזו הפעם הראשונה. ולמרות שלפעמים ליבו נקרע ממקומו, הוא ממשיך להניע את ידיו. פעם אחר פעם. במקצועיות מהפנטת. אוהב אותם. מאפשר להם להיות מי שתמיד רצו להיות. ודרכם, הוא נהיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות