Site icon הפורטל הישראלי ל-NLP

אני צריך את עזרתך כדי שהבלוג שלנו יהיה אפילו טוב יותר ב-2019

היי,

בפעם הקודמת, הסברתי למה רוב האנשים לא יצליח גם ב-2019 (ואיך לדאוג שאנחנו דווקא כן). לפני שנתחיל, רציתי להודות לכל מי ששלח את תנחומיו על מות חמי. המשפחה ואני מודים לכם מאוד וחשוב לנו שתדעו שזה באמת לא מובן מאליו.

היום (ורגע לפני ששנת 2019 מתחילה), אזדקק לרגע קצר מזמנך כדי שנוכל להפוך את מאמרי הבלוג לטובים אפילו יותר משהיו השנה. ורגע לפני זה, חשוב לי להסביר עוד משהו אחד קטן  שקשור לכל העניין.

מאיפה ההשראה לכתוב כל כך הרבה מאמרים?

אחת השאלות ששואלים אותי הכי הרבה היא "מאיפה ההשראה לכתוב כל כך הרבה מאמרים?". וזו שאלה מובנת. אחרי הכל, אני כותב את המאמרים בבלוג הזה מאז שנת 2006. ולעתים קרובות, אני כותב 2 מאמרים בשבוע. התשובה היא מאוד פשוטה.

זה לא קל. מי שיגיד לכם שזה קל לו וזורם, כנראה לא עושה את זה מספיק שנים. כי קל לכתוב בחודשים הראשונים. לפעמים אפילו ב-2-3 השנים הראשונות. רק שכבר עברנו את המשוכה הזו לפני הרבה מאוד שנים. המאמר הזה הוא המאמר ה-858 בבלוג.

וזה לא שלא עושים את זה. בטח שעושים את זה. כי זה חלק מהעבודה. ויותר משזה חלק מהעבודה, זה גם חלק מהשליחות. המאמרים מיועדים לכל מי שצריך עזרה בזמן אמת. וכתובים כדי שיהיה קל ליישם אותם עכשיו. ולא דרשתי מעולם כסף כדי לאפשר גישה אליהם.

אז נכון, יש פה אינטרס כלכלי. רק שהוא הפוך. אני מאמין קודם כל בנתינת ערך. ללא תנאים. גם לא "תשאירו לי מייל ורק אז אחשוף…". אלא לתת קודם ערך. ואז, לאפשר לאנשים לבחור אם הם רוצים ללמוד אצלי או לא. ולמזלי הטוב, רבים בוחרים להצטרף למשפחת תלמידינו.

כאן נדרשת העזרה שלך

אז מאיפה ההשראה לכתוב כל כך הרבה מאמרים? ובכן, מ-2 מקורות. הראשון הוא מחקר. אני בודק אילו תכנים הקוראים שלי אהבו יותר. שיתפו יותר. וכמובן, הגיבו עליהם הרבה יותר. ומייצר יותר כאלה. כי הם, אלה שכנראה עוזרים הכי הרבה לאנשים שקוראים את הבלוג.

המקור השני והמעניין יותר הוא אתם. התגובות שלכם. המיילים שאני מקבל. הפניות בפייסבוק. כמובן שאני לא חושף פרטים אישיים שמגלים מי כתב מה. רק שהשאלות והבקשות לכתיבת המאמרים הן בסיס מעולה לדעת על מה חשוב לכל אחד מכם שאכתוב.

וזו הסיבה שאני צריך את עזרתך. כתגובה למאמר זה אשמח לקבל תשובה פשוט על 3 שאלות קצרות. התשובה עליהן (בתגובות במאמר או בכל דרך אחרת), תעזור לי ליצור עבורך תכנים הרבה יותר טובים. אז יאללה, נתחיל:

 

א. האם נוח לך להתמצא באתר ובבלוג?

ב. האם מאמרי הבלוג שקראת עד עכשיו כתובים בצורה קלילה ומעניינת מספיק?

ג. האם היית מעוניין במינון גדול יותר של תכני וידאו בבלוג?

ד. על אילו נושאים הכי מעניין אותך לקרוא?

ה. האם יש שאלה ספציפית שמעולם לא היה לך את מי לשאול והיית רוצה תשובה עליה בבלוג? אם כן, אשמח לשמוע אותה

 

אני מודה לך מראש על התשובות. אשתמש בהן כדי להעלות תכנים טובים אפילו יותר מאלו שכבר עלו השנה. אחרי הכל, המטרה היא לא לכתוב לעצמי. אלא לספק תכנים שיתנו ערך גדול יותר עבור כל אחת ואחד מהקוראים. וכאן, זה המקום שלי להוכיח את עצמי עבורך.

שתהיה לכם שנה אזרחית מעולה,

ליאור

Exit mobile version