פירורי תובנות

7 דברים שחייבים לעשות כדי ליהנות מהכנסה פאסיבית

פעם בתקופה, יוצא לי לקבל טלפון ממישהו שמאוד עסוק בלנסות לשכנע אותי להצטרף לחברת שיווק רשתי או להצטרף לטרנד כזה או אחר. שרק רוצה להציע לי עסקה שאי אפשר לסרב לה. כזו שאי אפשר להסביר בטלפון. כזו שבקצה שלה יש "הכנסה פאסיבית".

קשה לי לשתף אתם פעולה. גם בגלל שבין עוונותיי עשיתי את זה בעצמי פעם והפסקתי כדי שאוכל באמת לישון עם עצמי. וגם בגלל שהם מדקלמים ביטויים שאמורים להישמע עסקיים (כמו "ביזנס", "שותפים", ו"R.O.I") מבלי שיש להם מושג מה הם באמת אומרים.

שלא תבינו אותי לא נכון. אני לא נגד.

אני פשוט חושב שכשאדם נכנס לתחום מסוים ומתחיל לדקלם סיפורים שמספרים לו, חשוב שיכיר בעובדות. ולא ימחזר אשליות שמכרו לו. כי קל מאוד למכור את האשליה ש"יש שיטה הגיונית ופשוטה ליצור הכנסה פאסיבית ולשבת על איזה אי בזמן שהכסף זורם".

אז בשבילם ובשביל כל מי שרוצה ליצור לעצמו הכנסה פאסיבית הכנתי רשימת עובדות קצרה שחייבים לעשות כדי להצליח ליצור הכנסה פאסיבית באמת:

  1. להפסיק להגיד הכנסה פאסיבית כל הזמן – אנשים שיש להם הכנסה פאסיבית הם "סופרים" כי כתבו ספר. הם "בעלי נכסים" אם רכשו נכסים וניהלו אותם. הם "מוזיקאים" אם יצרו מוזיקה. הם לא "מכניסים פאסיביים". אדם שלא עשה כלום ורק מרוויח נקרא "יורש".
  2. להבין מהי הכנסה פאסיבית – רוב מי שרודף אחרי הכנסה פאסיבית הוא אדם שלא רוצה לעבוד וכן רוצה לקבל כסף. זו אשליה לתמימים. מעולם לא תועד אדם שלא עשה דבר והרוויח כסף. אנשים מתמקצעים, מתאמצים ועובדים כדי לייצר נכס שמניב כסף בסופו של דבר.
  3. להפסיק לרדוף אחריה – אנשים שרוצים ליצור נכס שמניב הכנסה, חייבים להבין משהו. כדי שאנשים יירכשו מאתנו משהו באופן קבוע, חשוב קודם שזה יהיה משהו שהם באמת רוצים או צריכים או חייבים. אם נתמקד בכסף ולא בהבנת הלקוחות שלנו, לא נגיע לשם.
  4. להפסיק למכור אשליות – הכנסה פאסיבית נובעת מנכס שמניב כסף מבלי להשקיע בו יותר. אם אין לך, אל תשקר. רק תמימים "ייקנו" תמונות שמתארות את אורח החיים המיליונרי שלך ולרמות אותם זו לא "הכנסה פאסיבית". זו "נוכלות".
  5. לעבוד עם אנשים שרוצים לעבוד – גיוס אנשים שרוצים להרוויח כסף בלי לעבוד כדי ליצור נכס מניב זה מטופש. הם לא רוצים לעבוד. הם רוצים את הלייף סטייל. בשנייה הראשונה שיהיה להם קשה הם יתחילו לקרטע. ובסופו של דבר יעזבו. זו לא שיטה ליצור משהו יציב.
  6. ליצור משהו יציב – כל דבר ששורד במשך שנים בנוי בצורה יציבה. כמו בניין עם יסודות. ולא מגדל קלפים מאוד גבוה שברוח הראשונה נופל. כי קל "לעשות קופה מהר". החוכמה היא לתת ערך באופן יציב ולאורך זמן. בשביל זה, צריך לבנות את זה כך שישרוד לאורך שנים.
  7. להבין את חוקי המשחק – לכל משחק יש חוקי משחק. יותר מדי אנשים מתמקדים בלייף סטייל במקום לעשות את "מה שצריך". זה בדיוק כמו לשתול זרע של פרי ובמקום לטפל בו לקנות פירות במחיר מופקע כי אין לך סבלנות לחכות.

כך ורק כך ניתן ליצור הכנסה פאסיבית שבאמת תאפשר לך בסוף ליהנות מפירות ההצלחה ששתלת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות