Site icon הפורטל הישראלי ל-NLP

חשוב לצפות: למה כימיה בין אישית יכולה להיות הדבר הכי מסוכן בשיחה עם הלקוחות שלך?

badchemistry

היי,

בשבוע שעבר, כתבתי מאמר קצת אישי שאני אישית לא ממליץ לקרוא אם אתם מחפשים תירוצים להמשיך להתחמק מעשייה. השבוע, נדבר על ההשפעה המזיקה של כימיה בין אישית בתקשורת בין אנשים.

פצצה כימית

בהרבה מאוד הכשרות NLP מהללים את השפעת הכימיה הבין אישית בתוך התקשורת שלנו עם אחרים. וזה מובן. כימיה היא בדרך כלל דבר מעולה. רק שלפעמים, הכימיה היא בדיוק הדבר שיכול להרוס את ההגעה למטרות שלנו.

זו בדיוק הסיבה (וגם כי לא פרסמתי סרטון וידאו כבר המון זמן) שבגללה החלטתי לצלם את סרטון הוידאו הבא. תהנו:

 

תיאור הסרטון

ליאור ברקן, מרצה בכיר ל-NLP בבית הספר הישראלי ל-NLP מסביר למה כימיה יכולה לפגוע ביכולת שלנו להשיג את התוצאות הרצויות לנו מול הלקוחות שלנו. למאמרים וטיפים נוספים, ניתן להיכנס לבלוג שלנו בקישור: http://www.operatioNLP.com/blog

זהו להיום. עכשיו, אשמח לקרוא בתגובות פה למטה: מה דעתך על הסרטון?

שיהיה לך יום מעולה,
ליאור

Exit mobile version