חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
דחיינות פודקאסט

דחיינות : איך להפסיק לדחות ולעשות דברים בזמן?

בשבוע שעבר, הצגתי 5 טעויות תקשורת בין אישית שיהרסו כל פגישה עסקית חשובה. היום, הבאתי הקלטה של ראיון שערכו איתי בנושא דחיינות, פרודוקטיביות ואיך אפשר להפסיק לדחות ולהפוך להרבה יותר יעילים.

איך להחליף דחיינות בהרגל לעשות דברים בזמן?

לפני מספר שבועות, פנו אליי שגב ואבי מהפודקאסט 'עושים חיים'. הם רצו שאדבר על הנושא שהכי אהוב עליי: למה אנשים דוחים משימות חשובות? איך משנים את ההרגל הזה? והכי חשוב – איך לעשות את זה בקלות?

אז תכינו שתייה חמה ותפנו 50 דקות כי זה הולך להיות מרתק. ועכשיו, מבלי לדחות את זה בעוד שנייה, זו הקלטת הפודקאסט:

זהו להיום. עכשיו אשמח לשמוע בתגובות שמתחת למאמר: מה דעתך על פרק הפודקאסט? האם יש טיפים נוספים שהיית רוצה להוסיף ויעזרו לנו לפרק דחיינות ולהתחיל לעשות?

שיהיה לך המשך שבוע מעולה,
ליאור

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור:

רוצים גישה לקורסי ה-NLP שלנו ולשלם רק 200 שקלים?