חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
islandofcetainity

איך להתמודד עם חוסר הוודאות? מדיטציית NLP מיוחדת שתעזור לנו לחזור לתפקד בצורה יעילה

היי,

בפעם הקודמת הבאתי 5 טיפים שיעזרו לך לעבוד מהבית באופן יעיל בתקופה הנוכחית. היום, נענה על שאלתו של דודי, קורא ותיק בבלוג ה-NLP שלנו: מאז שהתחילה התקופה הנוכחית אני כל הזמן מוסח ולא מצליח לתפקד, איך אפשר לחזור להיות בשליטה ולתפקד במצב כזה?

במה יש לנו בכלל שליטה?

התקופה הנוכחית דורשת מאתנו להתמודד עם מצבים מאוד מורכבים. מצבים שבהם אנחנו נדרשים להמשיך לתפקד ולהתפרנס ככל האפשר. ובמקביל, להתמודד עם חוסר וודאות עצומה בנוגע לתקופה הקרובה ולמה שיקרה לנו אחריה.

את המצב אנחנו לא עומדים לשנות במאמר הנוכחי. אנחנו גם לא יכולים.

רק שבעוד שהמצב החיצוני לא תלוי בנו, אנחנו יכולים לשפר את המצב הפנימי שלנו. את התחושה שלנו. את היכולת שלנו להרגיש יותר בשליטה. וזו, כבר נקודת התחלה מעולה להתמודדות ולתפקוד ברמה גבוהה הרבה יותר.

איך נתמודד עם חוסר וודאות?

על מנת להתמודד בצורה טובה יותר עם המצב, הכנתי מדיטציית NLP מיוחדת שמיועדת לשפר את התחושה הפנימית שלנו. ולא רק זה, אלא גם יוצרת לנו כלי פנימי שיאפשר לנו להרגיש תחושה פנימית של שליטה רגועה, מתי שרק נרצה.

אז מבלי להוסיף עוד מילים, אפשר פשוט להפעיל את הנגן הבא, לשבת בצורה נוחה (לא נדרשת תנוחה מסוימת) וליהנות:

עכשיו, אשמח לשמוע בתגובות שמתחת למאמר: האם היה מעניין אותך שאקליט קבצי שמע נוספים כאלה?

שיהיה לך שבוע מעולה ובתקווה בשורות טובות,
ליאור

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור: