חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חנוכה2021

שבועיים של הנחות מיוחדות לחברי האתר שלנו

היי,

בתקופה האחרונה, עדכנתי שאני עומד להפסיק ללמד NLP. עם זאת, חנות קורסי ה-NLP שלנו אונליין עובדת כרגיל. ואני לא סתם מספר לך את כל זה. אלא כי רציתי לעדכן אותך במשהו מיוחד שקשור אליה.

אם לא מעניין אותך לקרוא בנוגע להנחה שתחול בשבועיים הקרובים, אפשר לדלג על הקריאה היום. בשבוע הבא, נחזור לפרסם תוכן כרגיל. אז יאללה, נתחיל:

למה משתלם לך להיות חלק מרשימת התפוצה שלנו?

אני לא יודע אם יופקו עוד קורסי אונליין ב-NLP אצלנו. יכול להיות שכן. כרגע, אין תכנון לזה. ולכן, נרכז את ימי ההנחות לפעם אחת בשנה. והפעם הזו, תהיה באזור בלאק פריידיי וחג החנוכה. רק כי זה כבר מקובל.

השנה, תהיה הנחה בת 20%, החל מהיום ועד סוף חג החנוכה. אגב, לאנשים שנרשמו כבר לרשימת התפוצה שלנו יש הנחה משמעותית הרבה יותר. שווה להצטרף אליה אם עוד לא הצטרפת, כדי לא לפספס הנחות נוספות בעתיד.

איך משתמשים בהנחה הזו?

פשוט מאוד. נכנסים אל האתר, בוחרים את הקורס שבא לך לקנות, ובעמוד הקופה, מזינים את קוד הקופון nov2021NLP . אחרי שהזנת אותו בתיבה המתאימה, ניתן יהיה ליהנות מההנחה.

נקודה חשובה: במידה ובא לך לרכוש את חבילת הקורסים וכבר רכשת בעבר את אחד הקורסים, יש לשלוח אליי מייל דרך עמוד יצירת הקשר שבאתר כדי שאאפשר את זה כדי להימנע מתקלות.

זהו הקישור לאתר שבו נמצאים קורסי האונליין שלנו ב-NLP:

https://www.nlptools.co.il/

זהו להיום. אשמח לענות על כל שאלה שתעזור לך להחליט לרכוש את הקורסים.

שיהיה לך המשך שבוע מעולה,
ליאור

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור: