חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
what do you want

אז מה אני בכלל מוכר (+סרטון שמלמד איך לשתול פקודות בתת המודע של הלקוח שלך)

היי,

בשבוע שעבר, דיברנו על חמישה ביטויי שכנוע שיעזרו לך לסגור כל מכירה מבלי שהלקוח יצטרך ללכת הביתה לחשוב על זה. שמחתי לראות את התגובות מתחת למאמר, את השיתופים בפייסבוק ואת כל המיילים שקיבלתי מאנשים שהשתמשו בביטויים האלה וראו תוצאות, עוד באותו היום.

בהמשך לתבניות השפה שלימדתי שבוע שעבר, רציתי ללמד אותך לשתול פקודות בתת המודע של הלקוח שלך. קצת לפני זה, רציתי לענות על משהו חשוב לדעתי יסקרן גם אותך.

המייל שהפתיע אותי

אחת מהתגובות שקיבלתי במייל למאמר הקודם הפתיעה אותי מאוד. רות מתל אביב (שם מלא שמור במערכת), שלחה לי את ההודעה הבאה ואני מפרסם אותה, ברשותה כמובן:

ליאור היקר,

רציתי להודות לך על המידע שאתה שולח. אני נהנית לדעת שבכל יום א'
מחכה לי מאמר חדש, מלא בתוכן שלפעמים גורם לי להסתכל על דברים
בצורה אחרת ולפעמים נותן לי כלים שאני יכולה להשתמש בהם.

עם כל החינם אני מסתדרת מעולה אבל אנחנו ישראלים ויודעים שאין דבר
כזה ארוחות חינם. אני מאוד מאוד מקווה שלא תיפגע אבל יש לי שאלה
שמציקה לי – מה אתה מוכר?

בתודה,
רות

נו, אז מה אני מוכר?

לפני הכל, רות, אני מודה לך על השאלה מכיוון שחשוב לי לקבל משוב מכל קורא. המשוב עוזר לי להכווין את התכנים כך שיעניינו אתכם יותר ויותר. אחרי הכל, אני לא כותב את המאמרים האלו לעצמי ומשתדל לתת ערך בכל מאמר שאני כותב.

עם זאת, ברור שיש פה כוונה נוספת מעבר לקריאה.

המאמרים מתפרסמים מדי שבוע בתוך הבלוג שלנו שנמצא בתוך אתר הבית של בית הספר הישראלי ל-NLP. מעבר לבלוג, האתר משמש על מנת להציג את התחום לכל אדם שעוד לא יודע מה זה NLP ולשווק את קורס ההכשרה שלנו שבעיקר עוסק בקריאת שפת גוף, שיפור יכולות השכנוע ויצירת שינוי עמוק בתת המודע.

מצד שני, עצם כך שאני משווק קורס, בהחלט לא אומר שאני צריך לשלוח מיילים יבשים על תאריכי פתיחת קורסים או מיילים שיווקים אגרסיביים שמטרתם למכור לך קורס בכל מחיר מבלי להתעניין בך באמת (ואני בטוח שגם כאלה שולחים לך).

בדיוק לכן, אני כותב לכם מאמרים. המאמרים האלו, נועדו להראות ולהוכיח לכם איך תפישת העולם והכלים שיש ב-NLP יכולים לשנות לך קצת את החיים. הקצת הזה הוא לא לגרום לך להרוויח מיליונים מהספה וגם לא להפוך אותך לסוג של סופרמן או וונדרוומן.

את זה אני אשאיר ברשותכם לגורואים שמוכרים אשליות בעטיפה נוצצת.

האמונה שלי היא (והלוואי ורבים היו מאמצים אותה) – אם ניתן לכל לקוח אפשרי שלנו ערך ונוכיח לו שאפשר למצוא אצלנו את מה שהוא מחפש עוד לפני ששם ולו אגורה אחת על השולחן, יהיו לו את כל הסיבות להחליט להשקיע את כספו אצלנו.

בדיוק לכן, אני משתדל להעביר משהו ישומי ובעל ערך בכל מאמר בבלוג ולשים רק בתחתית של כל ניוזלטר שאני שולח, בתוך ה-"נ.ב.", תזכורת לתאריכי פתיחת הקורס.

איך מעבירים פקודות לתת מודע?

עכשיו, נחזור לענייני התוכן. הסרטון הבא הוקלט במהלך קורס שהעברנו במכון וינגייט שמלמד מהן פקודות מוסוות ואיך נשתול אותן בתת המודע של הלקוח שלנו על מנת שיעשה את מה שנבקש. אז מבלי מילים נוספות, הנה הסרטון:

 

הפעם, יותר מתמיד, מסקרן אותי לשמוע בתגובות פה למטה, מה דעתך?

שיהיה לך שבוע מעולה,
ליאור

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

3 תגובות

  1. שאלה לגבי הסרטון, אתה מדבר איך לתת פקודה לתת המודע ושהיא תהיה רכה ונעימה. מה הסיבה העיקרית שזה עובד, כי זה נעים יותר למי שמקבל את הפקודה או כי זה עובר ישירות לתת המודע?

    וחוץ מזה מסקרן אותי לדעת אם אתה מכיר את רות מעבר למכתב שהיא כתבה כי מעניין לדעת איך קוראים אחרים משתמשים במה שאתה כותב בבלוג.

    1. היי לירון,

      אני מדבר על לעשות דברים בצורה רכה ונעימה כי אז זה נשמע כמו
      חלק מהשיחה ולכן לא מעורר התנגדויות מיותרות. ככל שמשהו עובר
      את המודע בצורה יותר חלקה, הוא מגיע לתת המודע בצורה מהירה
      יותר וזו המטרה שלנו, לא? 🙂

      את רות אני מכיר אך ורק מהתכתבות קצרה שהיתה בינינו.

      יום טוב,
      ליאור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצה לקבל עדכון למייל?

אם בא לך לקבל עדכון פעם בשבוע כשמאמר חדש עולה לאתר, יש להשאיר את כתובת האימייל שלך בתיבה הבאה:

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור:

רוצים גישה לקורסי ה-NLP שלנו ולשלם רק 200 שקלים?