חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
41887290_s

להוריד ולשמור: חוברת עבודה מיוחדת שתשפר את הביטחון העצמי שלך באמצעות כלי NLP

היי,

בפעם הקודמת הצגתי 3 טעויות שכולנו עושים ופוגעות ביצירתיות שלנו. היום, רציתי לתת לך מתנה שהייתה נגישה בעבר רק לאנשים שקנו את ספר המכירות שכתבתי. כן, אותו ספר שלצערי, כבר לא נשארו יותר עותקים שלו.

להיות בטוחים בעצמנו באמת

ביטחון עצמי הוא מסוג הדברים שכל אחד היה רוצה מהם יותר. מסוג הדברים שרוב האנשים מאמין שאם רק היה לו יותר – היה מצליח יותר ומשיג יותר בקלות את כל התוצאות שכיוון אליהם. רק שזה לא בדיוק עובד בצורה הזו.

לרוב, הביטחון העצמי שלנו מושפע מדי מכל מני גורמים חיצוניים. תגובות שליליות. חוסר הצלחות. אפילו דברים ששמענו בחדשות ונדמה לנו שישפיעו עלינו. ואם כל אלה משפיעים עלינו כל כך בקלות, יכול להיות שאנחנו צריכים ליצור ביטחון עצמי מסוג קצת אחר.

לכן, יצרנו חוברת עבודה פרקטית המכילה 5 תרגילים עוצמתיים מעולם ה-NLP. תרגילים אלה מיועדים ללוות אותנו, החל מזמנים, בהם הביטחון העצמי שלנו עדיין רעוע ועד השלב שבו הוא מתייצב ובמקומו נבנה משהו חזק אפילו יותר. משהו, שיחליף את הביטחון העצמי הרגיל שלנו.

חוברת העבודה האחרונה שנצטרך כדי לשפר את הביטחון העצמי

אז לא. אני לא רוצה את המייל שלכם תמורת חוברת העבודה. או כל פרט אישי. אין בזה באמת צורך. בעיקר כי אני לא מתכוון להתחיל לדחוף לכם מיילים שיווקיים מציקים. אחרי הכל, אנחנו פה כדי לדעת, לתרגל ולהשתפר, לא?

אז מה שאני רוצה מכם זה רק את ההתחייבות שלכם לצאת לדרך ולהתחיל ליישם. ויותר מכך, לשמוע על השיפור שלכם. כי זה הדבר החשוב באמת. אז מבלי לבזבז עוד מילים, זה הקישור להורדת חוברת העבודה:

חוברת העבודה לפיתוח ביטחון עצמי

זהו להיום. עכשיו אשמח לשמוע: מה דעתך על חוברת העבודה?

שיהיה לך שבוע מעולה,
ליאור

 

נ.ב. אנחנו פותחים את ההרשמה למחזור 91 של קורס ההכשרה שלנו ב-NLP שמתחיל ביום רביעי ה-27 לפברואר 2019. אם גם לך בא ללמוד איך לקרוא שפת גוף, לתקשר עם כל אדם בקלות ולחזק את הביטחון העצמי והמוטיבציה שלך, זה בדיוק הדבר בשבילך.

כדי לקבל את כל המידע על מסלולי הלימוד, אני ממליץ לך בחום לדבר עכשיו עם יועצי הלימודים שלנו, במספר הטלפון 03-7445197. הם ישמחו להסביר על הקורס וכמובן, לשריין את מקומך בקורס, כדי לא לפספס את ההזדמנות.

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

8 תגובות

  1. יש תרגילים שמאוד מצאו חן בעיניי, כמו לגדול לתוך האני העתידי, ויש שקשה לי להתחבר אליהם, כמו התרגיל של שינוי הגודל שלנו בסרט. בנוסף, חסרה לי הנחיה מדויקת האם יש לבצע את התרגילים פעם אחת או יותר ובאיזו תדירות.

    1. היי סמדר,

      תודה רבה. בנוגע לשאלתך, ניתן לבצע את התרגילים פעם אחת כדי לשתול אותם בתת המודע. אם תרצי, אפשרי לבצע אותם מדי פעם שוב רק שרצוי לא לבצע אותם לעתים קרובות מדי. פעם בשבוע או בחודש יספיקו וגם זה, לא בהכרח נדרש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצה לקבל עדכון למייל?

אם בא לך לקבל עדכון פעם בשבוע כשמאמר חדש עולה לאתר, יש להשאיר את כתובת האימייל שלך בתיבה הבאה:

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור:

רוצים גישה לקורסי ה-NLP שלנו ולשלם רק 200 שקלים?