חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
תמונה חסרה

ועכשיו, בהופעת בכורה – תשעת המפתחות להצלחה

אתמול היה הערב הראשון של סדנת תשעת המפתחות להצלחה והיה מדהים!

הערב עצמו, שהיווה מעין ערב מבוא לנושא, חולק ל-3 חלקים עיקריים:

  1. החלק הראשון היה הקדמה לתחום המדהים שנקרא NLP וענה על השאלות שנשאלות הכי הרבה כגון ”מהו NLP“, ”כיצד אנחנו מגיבים למה שמתרחש מסביבנו“, ”מהו המודע“, ”מהו תת המודע“ ו“מה תפקידו של כל אחד מהם“.
  2. בחלק השני העברנו את 21 הנחות היסוד של ה-NLP שמהווים את הבסיס מתוכו כל NLPיסט פועל. הנחות היסוד הן הדבר אשר מאפשר לאנשי ה-NLP את אותה גמישות מחשבתית נפלאה, את אותה יכולת קליטה מוגברת ואת יכולת התגובה האפקטיבית.
  3. ובחלק הכי מעניין לדעתי קיבלו המשתתפים הדגמה חיה וחוויתית במיוחד של שיטה המאפשרת לשפר את יכולת הקליטה שלנו . אגב, למי ששאל את עצמו האם באמת ניתן לשפר את הראיה שלנו, את השמיעה שלנו ואת התחישה (תחושות, רגשות ואינטואיציה) שלנו אני יכול להגיד בצורה חד משמעית שכן. מצד שני, אל תאמינו לי, אני מזמין אותכם לבוא ולגלות בעצמכם עד כמה תוכלו להנות כמו האנשים שכבר עוברים את הסדנה הנוכחית.

משיחות שניהלתי עם חלק ממשתתפי הסדנא (לאחר שהסתיים הערב), גיליתי שלא רק אני נדהמתי מהעובדה, שבנוסף לכל הידע התיאורטי אותו קיבלו, הם קיבלו כלים חדשים שיעלו את כישורי התקשורת שלהם בכמה וכמה רמות. עכשיו תתארו לעצמכם, אם זה מה שהם קיבלו בערב המבוא, עד כמה הם הולכים להנות בהמשך?

שלכם בהערכה מלאה

ליאור

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור:

רוצים גישה לקורסי ה-NLP שלנו ולשלם רק 200 שקלים?