חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
פודקאסט כשלונות

הפעם ההיא שהתרסקנו: פרק פודקאסט מיוחד איתי ועם חברים על כישלונות בעסק

בפעם הקודמת, הסברתי למה שיטת "המקל והגזר" לא באמת יוצרת מוטיבציה ומה כן חשוב לעשות כדי להניע את עצמנו לעשות. היום, נדבר על כישלונות בעקבות פרק מיוחד שהקלטנו לפודקאסט שלנו.

הכישלונות של השכן ירוקים יותר

ברשתות החברתיות הכל נראה מושלם. כולם שמחים, נהנים בחופשות והעסקים פורחים. רק שאצלנו, זה לא תמיד מרגיש ככה. ולפעמים, מפתה להתבאס על ההתקדמות האישית שלנו. כי אצלנו, עושה רושם שהדשא צומח בקצב אחר והוא קצת פחות ירוק מזה שצומח אצל אחרים.

מה שרובנו לא יודע הוא כמה פעמים צולמה התמונה המושלמת כדי שתיראה מושלמת. או כמה קשה מישהי עבדה כדי לצאת לחופשה החלומית. ואפילו עד כמה העסק פורח. אנחנו יודעים רק מה שמראים לנו. ואת חוסר ההצלחות, מחביאים בדרך כלל במגירה.

זו הסיבה בדיוק שהיה לנו חשוב להקליט פרק כישלונות בפודקאסט שלנו, אנטי-מרקטינג. פרק שבו מאיה סנדרוביץ' (אשת יחסי הציבור של החברות הטכנולוגיות המובילות בישראל), אדי (השותף שלי בסוכנות יצירת התוכן) ואני משתפים בכישלונות האישיים שלנו.

לא כי לא הגיוני שאנשים ייכשלו. כולנו בני אדם. אלא כי גם לכישלון יש את המקום שלו. אולי אפילו תפקיד חשוב יותר מזה של ההצלחה. כי הכישלון דורש מאתנו ללמוד, להשתפר ובכך מאפשר לנו לצמוח ולהשתפר. בעוד שההצלחות, רק מאשרות לנו שאנחנו בכיוון הנכון.

מה אפשר ללמוד מהכישלונות שלנו?

ספציפית בפרק הפודקאסט שהקלטנו, התמקדנו בכישלונות שלנו בעסקים, בשיווק וביחסי ציבור. ולמרות זאת, אפשר לקחת את התובנות שעלו בפרק לכל תחום בחיים. אז מבלי להוסיף עוד הרבה מילים, אצרף לכאן את הקלטת הפרק:


שתהיה לך האזנה נעימה!

אגב, אם יש לך כישלון שהיית רוצה לשתף אותו ולספר מה למדת ממנו ואיך הוביל אותך לתוצאות טובות יותר בחיים האישיים, בעסק שלך או בכל תחום אחר, נשמח כולנו לשמוע בתגובות. אחרי הכל, כולנו לומדים כאן מהניסיון המשותף שלנו, וזו הרי המטרה שלמענה האתר הזה הוקם.

שיהיה לך המשך יום מעולה,
ליאור

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור: