חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
תמונה חסרה

איך לחבר את התחושה אליך?

היי לכולם,

בדרך כלל אני מביא לכם נקודה מעניינת למחשבה וזווית הסתכלות מתוך עולם ה-NLP שתעזור לכם להגיע לתוצאה באותה נקודה או לחליפין כלי שיכול לעזור לכם להתגבר על בעיה מסוימת והיום רציתי לגוון קצת.

לכבוד השנה החדשה החלטנו לגוון ולשנות קצת, גם את צורת העברת התכנים בניוזלטר וגם את האתר עצמו (זה ייקח רק עוד קצת זמן) כדי שיהיה לכם קל יותר ומעניין יותר לשהות בו.

למידה כשלעצמה היא משהו שמאוד מרתיע אנשים מסוימים בגלל שחוו מורה לא טוב בעברם שלימד חומר שהיה לא מעניין ובצורה לא מעניינת.

העניין הוא כזה, אני בטוח שתוכלו להיזכר לפחות באדם אחד שלימד אתכם דבר או שניים שבאמת ריתקו אתכם, בעיקר כי יכולתם להשתמש במה שנלמד בצורה שבאמת הביאה אתכם להשיג משהו שבאמת רציתם.

השאלה שנשאלת היא אם גם אתם הייתם יודעים להעריך מורה טוב, כמוני, שיכול ללמד אתכם לא רק תיאוריה אלא גם לעשות, עד כמה הייתם מתרשמים אם גם היה מלמד אתכם את הסודות שלו בזמן שהוא מלמד?

אחת השיטות שמרצים המיומנים ב-NLP משתמשים בה, היא בדיוק אחת השיטות שתרצו להכניס לתוך "ארגז הכלים" שלכם בתחום שבו אתם נמצאים. על השיטה הזאת שנקראת עגינה או עיגון, שהיא למעשה טכניקה לחיבור מצב תודעתי (תחושה או הרגשה) לחפץ, לאדם או אפילו לתנועה מסוימת שניתן ללמוד בקורס ה-NLP (הקרוב מתחיל אגב שבוע הבא).

במקום להתחיל לרשום עכשיו את הכל על רגל אחת ולתת לכם לנחש איך לבצע את זה במציאות, החלטנו ליצור קורס בנושא, שנמצא בקישור הבא: קורס עוגנים

שבוע מעולה,
ליאור

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור:

רוצים גישה לקורסי ה-NLP שלנו ולשלם רק 200 שקלים?