חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
תמונה חסרה

ראיונות עם מומחים – פרק א'

היי כולם,

במהלך עבודתי על פרוייקטים שחלקם נוגעים ליישום של NLP ולא רק ללימוד התחום, יוצא לי לעבוד לצידם של אנשי מקצוע מתחום השיווק, השכנוע וההכשרות. עד עכשיו בכל הפוסטים שכתבתי בבלוג בעיקר דיברתי על NLP ועל איך ניתן להשתמש בכלים ובצורת החשיבה הזו בכדי להפיק יותר מהאירועים שקורים בחייכם.

לאחרונה התחלתי לעבוד קצת על טיפים מצולמים ומוקלטים עבורכם, כמו שכבר ראיתם בקורס האינטרנטי החינמי שלנו שעוסק במוטיבציה והיום רציתי לשלב קצת. לקחתי את המצלמה הקטנה שלי וצילמתי ראיון עם אסף הנעמן הלל, יזם ואיש שיווק באינטרנט, ויש לו בהחלט טיפים נהדרים לתת לכם בכדי לשפר את השיווק שלכם באינטרנט.

אז מבלי להכביר עוד מילים, הנה הסרטון:

 

 

למעשה, כל כך נהניתי מצילום הסרטון שהחלטתי להפוך את זה לסידרה של פוסטים מצולמים. אם אתם רוצים לקבל עדכון על הפוסטים הקרובים, הירשמו לניוזלטר, פה בצד שמאל של הבלוג.

שיהיה לכם יום מעולה
ליאור

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

5 תגובות

  1. סרטון טוב מאוד בסה"כ. ההוכחה החברתית היא בהחלט, אחד המפתחות העיקריים להצלחה במכירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור: