חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
rapporttip

סרטון וידאו: טיפ שפת גוף לא מוכר שיעמיק את הכימיה שלנו ויעזור לנו לשכנע יותר בקלות בשניות

היי,

בשבוע שעבר, הבאתי חוברת עבודה מיוחדת שמשפרת את הביטחון העצמי שלנו באמצעות כלי ה-NLP. היום, רציתי לחשוף טיפ שפת גוף ש(רוב הסיכויים) לא הכרת ועשוי לשפר בצורה משמעותית את היכולת שלנו לשכנע ולהשפיע יותר בכל סיטואציה.

מה הדבר שיכול לשדרג את היכולת שלנו להתחבר עם אחרים ברגע?

כימיה בין אישית. ראפור. זה הדבר הכי חשוב כשאנחנו רוצים לשכנע אנשים. זו עובדה. הרי הכימיה היא בדיוק התחושה שיוצרת אמון. מצב שבו השיחה זורמת והדדית. פתוחה וכיפית. בדיוק כמו שקורה בצורה טבעית עם כל חבר.

רק שלפעמים, יש לנו כימיה עם אדם. הכל זורם כמו שצריך. ועדיין, זה לא מתקדם למקום הנכון. למרות שיש אמון. משהו התפקשש. משהו ברקע לא עובד כמו שצריך. והמשהו הזה, הוא בדיוק הסיבה שבגללה עצרתי את רצף העבודה שלי וצילמתי את סרטון הווידאו הבא.

יש פשוט משהו אחד שרוב האנשים לא יודע. ובגלל שהוא לא יודע, הוא לא שם לב שהוא עושה את הטעות הזו. על מה מדובר? איך אפשר לדעת אם אנחנו עושים אותה בזמן אמת? ואיך אפשר לוודא שאנחנו מבצעים את זה נכון?

כל התשובות בסרטון הבא. שתהיה צפייה מהנה:

זהו להיום. עכשיו אשמח לשמוע: מה דעתך על הסרטון שבמאמר?

שיהיה לך שבוע מעולה,
ליאור

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

8 תגובות

  1. לא הבנתי האם התהליך הזה עזור לנו להתחבר לאנשים בצורה עמוקה, כמו שכתבת, או שהוא מהווה בדיקה "האם אפשר לעבור לשלב הבא"?

    במילים אחרות: אם קרבתי את העט והאדם שמולי לא נרתע, השלב השני עם היד יחזק את האינטימיות?

  2. בשפת גוף אומרים שמי שממצמץ בעינים הוא משקר אבל כל בן אדם ממצמץ אחת ל2 שניות בערך אז מה עושים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור:

רוצים גישה לקורסי ה-NLP שלנו ולשלם רק 200 שקלים?