חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
eyebrowse

טיפ וידאו למתקדמים: איך ליצור כימיה עם כל אדם בשניות בעזרת הגבות בלבד?

היי,

בשבוע שעבר דיברנו על הדרך ליישם בצורה נכונה את 5 הטיפים הנפוצים להתפתחות אישית שרוב האנשים לא הבין בצורה נכונה. השבוע, רציתי לחזור למסע שלנו בעקבות פיתוח הכריזמה שלנו ולהתמקד בטריק מעולה ליצירת כימיה בשניות בעזרת שפת גוף.

איך ליצור כימיה בעזרת הגבות בלבד?

כימיה בין אישית היא אחד הדברים החשובים ביותר בתקשורת עם אנשים. היא יוצרת נוחות ופתיחות. היא גורמת לאנשים להוריד מגננות. מובילה אותנו לשתף פעולה עם אנשים. להאמין להם. לבטוח בהם. וזו גם הסיבה שהיא קריטית לכל אדם שרוצה לחזק את הכריזמה שלו.

היום רציתי לשתף אתכם בטריק שבדרך כלל אני שומר לאנשי מקצוע מתקדמים שרוצים לדעת איך להשפיע על אחרים ברמה שהיא קצת יותר עמוקה. משהו מתוך הארסנל האישי שלי. משהו שמגיע גם לך, בין אם עברת הכשרה אצלנו ובין אם עוד לא הספקת.

הטריק הזה, שאותו גילה דוקטור דייב דובסון (אחד ממשיכי דרכו של ההיפנו-תראפיסט הנודע מילטון אריקסון) הוא כלי משמעותי ביותר על מנת ליצור כימיה עם אנשים ולחזק אותה במהלך שיחה אתם.

מכיוון שזה טיפ שפת גוף, עדיף לראות על מה בדיוק העניין. תהנו:

אשמח לקרוא בתגובות שמתחת למאמר מה דעתך על הסרטון!

שיהיה לך שבוע מעולה,
ליאור

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

10 תגובות

  1. לליאור,
    אני מאוד אוהבת את הסרטונים והמאמרים שלך
    זה מאוד מלמד .
    תודה רבה אתה מקסים ומעביר את המידע בצורה נעימה וברורה.

  2. שיחקת אותה!

    אם זה עובד או לא אני עדיין צריך לבדוק
    מה שכבר כן קרה, שקראת אותי מצחוק
    זה נושא מרתק איך להשפיע על אנשים.

    בהצלחה רבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור:

רוצים גישה לקורסי ה-NLP שלנו ולשלם רק 200 שקלים?