חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הנחה קורס NLP אונליין

ההנחה השנתית החלה: 30% הנחה לשבוע הקרוב על כל קורסי האונליין שלנו ב-NLP

ההנחה השנתית שלנו היא כבר מסורת. במשך שבוע, ניתן הנחה משמעותית על כל קורסי האונליין שלנו. רק שהשנה היא מעט אחרת. השנה, כבר אי אפשר לעבור יותר את קורסי ה-NLP שלנו באופן פרונטלי. כך שזה או אונליין או… לא ללמוד ממני.

לא שזה נורא כל כך ואם לא בא לך, ברור שלא חייבים לרכוש. רק שאם רצית ללמוד ממני, זו ההזדמנות שלך לעשות את זה ובצורה מוזלת מאוד. וההנחה הזו לא תחזור על עצמה עד ראש השנה הבא.

אז מה עומד לקרות השנה?

א. תהיה הנחה בת 30% (הנחה של מאות או אלפי שקלים, תלוי על איזה קורס מדובר) על כל קורסי האונליין שלנו ב-NLP. כדי ליהנות מההנחה יש להזין את הקופון הבא בזמן הרכישה: jny2022

ב. ההנחה מוחלת על כל קורסי האונליין שנמצאים באתר קורסי ה-NLP שלנו. כן, ניתן לשלם עליהם באשראי ובתשלומים. זה הקישור לאתר: קורסי NLP אונליין

ג. ההנחה תסתיים לאחר ראש השנה (כלומר יש לך עד יום שלישי הבא לנצל אותה). אחרי זה, הקופון כבר לא יהיה פעיל. חבל לפספס את ההזדמנות כי היא תחזור על עצמה רק בעוד שנה.

למי מיועדים הקורסים שם?

הקורסים שנמצאים באתר מקנים כלים יישומיים גם לאנשים שלמדו NLP או קראו על NLP וגם לכאלה שלא. כל עוד לא למדת אצלי אישית, אני מבטיח לך שיש בקורסים האלה המון ידע יישומי שאי אפשר למצוא בשום מקום בחינם או בקורסים שלא נלמדים אצלי. בהתחייבות.

בנוסף, אין שום הגבלה על השימוש בקורסים שרכשת. ניתן לעבור אותם שוב ושוב. הם יהיו פתוחים עבורך לנצח. וכמובן, אם עולות שאלות במהלך ההכשרה, אני אישית זמין כדי לענות, לעזור ולהכווין. וזה, יתרון עצום בקורסים שכאלה.

אז זהו, די פרסומת להיום.

שיהיה לך המשך שבוע מעולה,
ליאור

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצה לקבל עדכון למייל?

אם בא לך לקבל עדכון פעם בשבוע כשמאמר חדש עולה לאתר, יש להשאיר את כתובת האימייל שלך בתיבה הבאה:

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור:

רוצים גישה לקורסי ה-NLP שלנו ולשלם רק 200 שקלים?