חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
charismacourseentrance

לא בא לך לפספס את ההזדמנות? נשארו 10 מקומות אחרונים בפרויקט הסודי שלנו ואז ההרשמה נסגרת

היי,

במשך שנים, פונים אליי קוראים בבלוג להפוך את מאמרי הבלוג למסלול או קורס. כזה, שייצור סדר: מה לעשות קודם? מאיפה להתחיל? מה לעשות אחר כך? האינסטינקט הראשוני היה לא לעשות כלום. יש כבר מידע פתוח ובחינם. שיתרגלו. כמה מסובך זה יכול להיות.

רק שהשאלות האלו חזרו שוב ושוב. עד שבסוף קלטתי – אולי באמת נדרש סדר. עד היום, הצטברו בבלוג 970 מאמרים. ובאמת אין מסלול שיעזור לקוראים לעבור שינוי מסודר. למרות שהכל יישומי. פשוט יש כל כך הרבה. זו הסיבה הראשית שבגללה פיתחנו את הפרויקט הסודי:

ליצור מסלול שיהפוך אותנו למצליחים יותר. רק שקשה ליצור מסלול אם אין לו תוצאה מוגדרת מראש. בגלל זה החלטנו לכוון לנושא שתמיד חוזר במיילים ובתגובות – מסלול לפיתוח הכריזמה. ולא סתם, אלא לבנות קורס שגם יגרום לך ליישם אותו.

האם מדובר בקורס אינטרנטי?

התשובה לשאלה הזו היא כן ולא. כן, כי בגדול יש בתוך המערכת החדשה קורס. ולא אחד. יש בתוך המערכת 12 קורסים שיוצרים מסלול שמפתח את הכריזמה. אפילו אם אין לנו עדיין את היכולת לפתוח שיחות עם אנשים זרים או לנהל אותן מעבר לשיחה סתמית.

אז למה עניתי גם "לא"? מ-2 סיבות עיקריות: הראשונה, היא שמסלול הקורסים הוא לא מסלול קורסים רגיל. קודם כל מדובר בתוכן שעטוף בסדרת אנימציה עלילתית. כזו, שמצד אחד עוזרת להבין את התכנים. ומצד שני, באמת מעניינת, כך שיש לנו סיבה להמשיך לצפות בה.

הסיבה השנייה היא שמסלול הקורסים נמצא באתר שהופך אותו למשהו גדול יותר. תהליכים שדורשים מאתנו לעשות דברים בתוך ומחוץ לאתר. קהילה שתומכת ביצירת השינוי ומתפתחת ביחד. והכי חשוב – אני אישית מפקח על התהליך שכל אחד עובר בתוכו.

למה פיתחנו את המערכת אם יש לנו קורסים שאנחנו מריצים?

פה התשובה היא פשוטה. לא לכולם מתאים לשבת בכיתה וללמוד. יש אנשים שמעדיפים ללמוד תכנים לבד מהאינטרנט. יש כאלה שאין להם עדיין תקציב להכשרה ב-NLP. ויש כאלה שמעוניינים ללמוד תכנים מאוד ספציפיים שחלקם נמצאים בהכשרת ה-NLP וחלקם לא.

המערכת כוללת גם תכנים שמועברים בקורסי ה-NLP שלנו. הנושאים האלה, הם פיתוחים חדישים שלנו של חומר שמועבר ברוב הכשרות ה-NLP בעולם. בנוסף, היא גם מכילה המון פיתוחים חדשים שלנו שכבר לא קשורים ל-NLP וכן קשורים לפיתוח יכולות השכנוע והכריזמה.

חשוב לציין שיש במערכת תכנים חדשים. כאלה שלא מופיעים גם בבלוג. כאלה שמיועדים להיות מאוד פשוטים ליישום. ואלה שכבר בתוך המערכת כבר מספר שבועות, מספרים על שינוי משמעותי – הם מדברים יותר עם אנשים סביבם ואחרים רוצים יותר להיות בחברתם.

למה דווקא משחק? למה דווקא אנימציה?

כשהעלינו את המערכת בגרסה הראשונה שלה (לקבוצה סגורה לפני 7 שנים), גילינו שלאנשים קשה להתרכז לאורך זמן באדם שמדבר על המסך. הרי אם יכלו לעשות את זה, למה בכלל אונליין. החוויה של הרצאה בכיתה היא משמעותית יותר מרתקת מצפייה בסרטון שלו אונליין.

ולמרות שאנשים דיווחו שהתכנים הביאו אותם לתוצאות, הם לא הצליחו לשרוד לאורך זמן. אז עצרנו ועשינו חושבים. אם המטרה היא להביא תכנים חדשים, למה לא לעשות את זה בצורה מעניינת. אז עצרנו הכל ונכנסנו לתכנון מחדש. ויותר מזה, לבדיקה – מה מעניין אנשים?

אנשים אוהבים תכנים מרתקים. בעיקר כאלה שהם יכולים לשלוט בתוצאות שלו. ולכן כתבנו עלילה שלא הייתה מביישת ברי מכר, שבה שזורים החומרים שנלמדים. והפכנו את זה למשחק (כמו קווסט) שבו אנחנו גם צופים, גם מיישמים בשטח והכי חשוב – עוזרים האחד לשני.

מה לומדים במסלול לפיתוח כריזמה?

כריזמה היא לא דבר אחד. או פשוט. היא מיומנות מורכבת שצריך לפתח. וכדי לפתח אותה, בנינו מסלול שבונה אותנו מלמטה למעלה: קודם, אנחנו לומדים איך לחזק את עצמנו כבני אדם. כדי להפסיק לפחד מלדבר עם אחרים. ולהפסיק לפחד כל כך מחוסר הצלחה בשיחות.

אחר כך, נלמד על אנשים זרים. איך לדעת למי מהם אפשר לפנות. איך להתחיל איתם שיחה בצורה לא מטרידה. איך למצוא נושאי שיחה. ולא פחות חשוב, איך לדעת מתי לסיים את השיחה כדי להשאיר טעם טוב לפגישה הבאה. זה גם מתאים לאנשים שאנחנו כבר מכירים.

בהמשך, נלמד להתנסח בצורה הגיונית. ואני לא מדבר על סתם הגיון. אלא על אחד שבאמת מעביר את המסר שאנחנו רוצים להעביר. ואז לשכנע. ולהפוך לאדם שבמהות שלו משכנע יותר. ולגרום לאדם לרצות משהו בצורה עמוקה באמת. וכמובן שנתרגל את הכל.

למה אני מאפשר כרגע לקבוצת אנשים קטנה להתחבר אליה?

לא מדובר פה על פרויקט שאמור לגרום לי להיות מיליונר. אם הייתי רוצה לעשות "מכה", לא הייתי בורר את האנשים בכניסה על ידי אתגר שצריך לעבור (לא עולה אגורה). וגם לא הייתי מבקש רק 100 שקלים לחודש (יש שם תכנים למספר חודשים) שהולכים בעיקר לתחזוקה.

חשוב לי ליצור קהילה רצינית שרוצה לפתח האחד את השני. וכחלק מהעניין, חשוב לי לבדוק מה נדרש לתחזוק קבוצה של 20 אנשים. כדי שיפיקו את המקסימום מהמערכת וייצרו שינוי אמיתי בחיים שלהם. אחרי שנגיע ל-20 אנשים, נעצור את הכניסה לטווח הקרוב.

במילים אחרות, מדובר בקהילה סגורה שאני עומד לפתח לאורך זמן, הרבה מעבר לתכנים שקיימים ויעלו. אז אם בא לך להיות חלק מהראשונים שנהנים ממנה, יור וולקאם. אם לא, תמיד אפשר להמשיך לקרוא את המאמרים. או לבוא לקורסים. או שלא.

שורה תחתונה: אם בא לך להיות אחד מ-20 הנבחרים ולהצטרף לאתגר 28 הימים (שבסופו יש את האפשרות להצטרף), זה הקישור עבורך:

https://www.lifeskills.co.il/

שיהיה לך שבוע מעולה,
ליאור

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור: