חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קורס NLP הנחה 2022

ווייט חנוכה דיי: פרסומת לאח הקטן של הבלאק פריידיי שחל השבוע אצלנו

היי,

נעשה את זה קצר. כמו ששלחתי אליכם ביום חמישי, היה תכנון להנחה משמעותית שתתפרסם בבלאק פריידיי. רצה הגורל ובדיוק התרחשה תקלה טכנית שבגללה המיילים שנשלחו על הנושא הגיעו לרוב האנשים לתיבת האימייל הלא נכונה. אין מה לבכות. מה שקרה, קרה.

אז לכל מי שהתבאסו שפספסו את ההנחות, החלטתי לצ'פר: מהיום עד יום שני (ה-26 לדצמבר), תקבלו הנחה של 10% על כל הקורסים שתבחרו לרכוש. איך נהנים מההנחה הזו?

    1. נכנסים לאתר הבא: https://www.nlptools.co.il
    2. בוחרים את הקורס
    3. כשניתנת האפשרות להוסיף קופון, רושמים בתיבת את קוד הקופון: blackdec2022
    4. רוכשים ונהנים מהקורסים שרכשתם

ואם לא בא לכם לרכוש, נמשיך עם התכנים הרגילים בשבוע הבא.

שיהיה לך המשך יום מעולה,
ליאור

נ.ב. מי שחבר ברשימת התפוצה שלנו כדי לקבל עדכונים למייל (לא עולה אגורה להצטרף אליה), קיבל הנחה כפולה. כדאי להצטרף אליה כדי ליהנות מהנחות משמעותיות בהמשך, על ידי הטופס שנמצא בתחתית.

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור: