חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
תמונה חסרה

המלצה קצרה לשימור השפיות

בימים שכאלה, בהם החדשות הן קצת פחות ממזהירות, לפעמים קצת קשה לנו לצאת מהאווירה של היום יום. אחרי הכל, איך אפשר להתמקד בהתפתחות האישית שלנו כשעל פניו המצב נראה ככה?

ובכן, תשובה לכך עשויה להיות פשוטה ומוזרה קצת. ובינינו, אם משהו נשמע מוזר וגורם לכם להרגיש טוב, למה לא לעשות?

אז מה צריך לעשות?

ידוע שבבישול אורז, על כל כוס אורז צריך להוסיף 2 כוסות מים ובאותה מידה, על כל דקת חדשות בה אתם צופים או קוראים או אפילו שומעים, קחו 3 דקות שבהם תעשו משהו בכדי לפתח את עצמכם:

קיראו ספר, הקשיבו לקלטת, צאו לסדנה (ולא משנה על איזה סדנה אתם חושבים בזמן שאתם קוראים את הפוסט עד סופו) , השקיעו במשפחה שלכם (שחשובה אפילו יותר משחיתות של נשיא או רמטכ“ל) ואפילו תזמינו את עצמכם לעשות את אותו הדבר שדחיתם כבר זמן מה בתואנה ש“זה יכול לחכות“.

העיקר שתעשו משהו בכדי לפתח את עצמכם.

אחדים מכם עשויים להגיד משהו כמו ”אין לי זמן לשבת 3 שעות לקרוא ספר טוב“. ובכן, אם אתם מבזבזים שעה וחצי על הצרות של אנשים אחרים ואין לכם עוד 3 שעות בשביל לעשות משהו שבאמת יקדם אותכם בחיים, מה דעתכם על לקצץ בזמן הצריכה של הדברים שגם ככה לא מקדמים אותכם?

ובינתיים, שמרו על החיוך שעולה כרגע על שפתיכם

ליאור

נ.ב. נשארו עוד קצת מקומות בסדנה שמתחילה בקרוב. תזכירו לאנשים שעשויים להתעניין בסדנה, שתקפיץ את יכולות התקשורת שלהם כמה רמות למעלה, ליצור איתי קשר ולהרשם לפני שיהיה מאוחר מדי.

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

2 תגובות

    1. צודק. זה נכתב ב-2006. מאז למדתי להכין אורז בצורה טובה יותר וזה אכן 2 כוסות מים (אלא אם אתה שואף להגיע לרמה שהאורז הוא יותר סטיקי ופחות "אחד אחד" ואז זה יותר). תודה על תשומת הלב. תוקן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור:

רוצים גישה לקורסי ה-NLP שלנו ולשלם רק 200 שקלים?