חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
podcastnati

אף פעם לא ראיתם אותי מתראיין בצורה שכזו (הקלטת פודקאסט שפשוט חבל לפספס)

היי,

בפעם הקודמת, הבאתי מאמר שמסביר למה לאנשים שליליים יש פחות כריזמה. היום, אני מביא ראיון וידאו מיוחד (ופתוח במיוחד) שערך איתי נתי אלפערשטיין, בוגר הכשרות ה-NLP שלנו, לפודקאסט שלו.

ראיון הרבה יותר אישי מהרגיל

לפני מספר חודשים, פנה אליי נתי, מאמן כושר יוצא דופן ובוגר מספר הכשרות שלנו ב-NLP, להתראיין לפודקאסט שלו. ולמרות שרוב הזמן הפנוי שלי מוקדש להקמת מיזם חדש, פיניתי בכיף את הזמן, כי אני אוהב אותו מאוד.

על מה נדבר? על תקשורת ושכנוע בעסקים. על קבלת החלטות. על פוליטיקה והנדסת תודעה. על חשיבות היכולת להדחיק. על השאלה אם הדור הצעיר פחות טוב מהקודם. ובפועל, על כל מה שבאמת מרתק, כולל לא מעט דעות אישיות שלא חשפתי מעולם והמון תובנות מרתקות.

רק דבר אחד קטן, יש נקודות שבהן הייתה תקלונת עם המצלמה. עם זאת, שומעים את המשך הראיון בשמע כשהמסך טיפה חשוך. רק שזה מאוד נקודתי. אז יאללה, מבלי להוסיף עוד הרבה מילים, זו ההקלטה:

 

 

שיהיה לך המשך שבוע מעולה,
ליאור

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור:

רוצים גישה לקורסי ה-NLP שלנו ולשלם רק 200 שקלים?