חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חג-פסח-2022

חג פסח שמח!

אין עבדות גדולה יותר מלהיות כמו כל השאר. לעשות עוד מאותו הדבר. למרות שזה הדבר שגורם לאנשים לקבל אותנו יותר בקלות. בעיקר כי זה דורש מאתנו לכבות את מי שאנחנו באמת. הניצוץ שהופך אותנו למי שאנחנו.

עצם זה שמשהו התאים לנו פעם לא אומרת שהוא ימשיך להתאים לנו בהכרח. עץ לא יכול לגדול לשיא גובהו אם הוא נשאר בעציץ שהכיל אותו כשהיה שתיל. השתיל חייב את האדמה, את המים ואת השמש. רק שיותר מהכל, הוא חייב את המרחב לעלות ולצמוח.

פסח הוא חג שמסמל חופש. רק שאין עבדות גדולה יותר מלהיות כמו כולם. וכאן בדיוק נמצא מה שאני מאחל לכולנו: להפוך את 2022 לשנה שבה מי שאנחנו יצא סוף סוף לחופשי. כי זה החופש האמתי. להסיר את המסיכות.

אוהב אתכם מאוד,
ליאור

 

נ.ב. אם מסקרן אתכם לראות איך משרד הפרסום החדש שלי מפרסם ברכת חג שמח אחרת, זה זה: https://www.antimarketing.co.il/passover-2022

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצה לקבל עדכון למייל?

אם בא לך לקבל עדכון פעם בשבוע כשמאמר חדש עולה לאתר, יש להשאיר את כתובת האימייל שלך בתיבה הבאה:

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור:

רוצים גישה לקורסי ה-NLP שלנו ולשלם רק 200 שקלים?