חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
blogpostimage

שליטה עצמית: איך נשלוט ברגשות ובתחושות שלנו באמצעות כלי NLP פשוט?

היי,

בפעם הקודמת הסברתי איך אפשר להימנע מטעות שכולנו עושים בלי כוונה כשאנחנו רוצים לעזור לאדם אחר וגורמת לו להינעל. היום, רציתי לעדכן אותך במשהו חשוב שקשור בצורה משמעותית לכל מי שחשב ללמוד NLP (וגם לאלה שלא). אז יאללה, נקפוץ ישר לעניינים:

איך לשלוט ברגשות שלנו באמת?

הכי קל להילחץ. להתעצבן. להגיב בצורה לא מתאימה. ואז להתחרט על הכל שמתאווררים קצת. למרות שיש לנו את התירוצים האולטימטיביים. אנחנו אימפולסיביים. זאת התקופה. כולם עצבניים. וחוץ מזה אף אחד לא יגיד לנו שלא להרגיש. בטח לא להירגע.

רק שלפעמים, אנחנו צריכים יותר מהתוצאות הרגילות שלנו. להתחייב לדיאטה. להפסיק להרגיש פחד משתק רגע לפני שנעמדים לפני קהל. להפסיק להילחץ לפני דברים שאנחנו חייבים לעשות. או להתעצבן מכל שטות. להרגיש יותר ביטחון. יותר שליטה. יותר מסוגלות. והרבה יותר רגיעה.

אף אחד לא לימד אותנו איך לשלוט בעצמנו בצורה יעילה. גם לספירה עד 10 יש את הגבולות שלה. ואם רק הייתה לנו דרך יעילה יותר לנהל את מצב הרוח שלנו (ואפילו להשפיע על זה של אחרים), היינו במקום אחר. זה בדיוק המקום שבו נכנס כלי ב-NLP בשם עוגנים.

עוגנים? מה זה?

עוגנים ב-NLP הם התניות שמחברות בין תחושה לבין משהו ששולף אותה. אנחנו עושים את זה לעצמנו המון. בגלל זה, יש ריחות ושירים שמזכירים לנו את האקס. או ארוחה שאכלנו פעם אצל סבתא. רק שב-99% מהמקרים, אנחנו עושים את זה לעצמנו מבלי להתכוון.

התהליך עצמו הוא לא מסובך. להיפך, הוא יכול להיות אפילו מאוד פשוט. כל כך פשוט, שלא באמת צריך לעבור את כל הכשרת ה-NLP כדי להשתמש בו. רק שיש מספר דגשים, שאם לא יודעים אותם, הם לא תמיד יעבדו. או לא יעבדו בעוצמה שנרצה. אפילו אם כבר למדת NLP.

זה בדיוק המקום שבו פיתחנו את קורס העוגנים שלנו. הוא מכיל קטעי וידאו שלי מהכשרות ה-NLP שהעברתי בנושא. וגם חלק מיוחד שמאמן אותנו לעשות את העוגן בצורה הנכונה ביותר. כי התזמון ביצירת העוגנים הוא מאוד מאוד משמעותי.

רגע, לא דיברנו על זה כבר?

אז כן, כבר דיברתי בעבר על קורס העוגנים שפיתחנו. רק שלאחרונה, החלטנו לשדרג אותו. לשפץ טיפה את הסרטונים. להוסיף סרטונים נוספים מההכשרה המתקדמת שלנו ב-NLP (הכשרת המאסטר) ולקחת אותו לשלב הבא.

אגב, אם כבר רכשת פעם את הגישה לקורס העוגנים, חשוב לציין דבר אחד: הקורס שלך כבר עודכן. אין סיבה שניקח ממך עוד כסף על שדרוג הקורס. ואם עוד לא רכשת (ובא לך לרכוש), יש סיבה טובה לעשות את זה כבר היום:

רק השבוע, המחיר של קורס העוגנים יישאר 200 שקלים. הוא עדיין ב"הנחת הקורונה" הישנה. ובשל שדרוג החומרים שנמצאים בו, נאלץ להעלות את המחיר שלו (ל-400 ₪) ביום ראשון הבא. כך שבפועל, ישתלם לך לקנות אותו בהקדם כדי ליהנות ממנו במחיר הנוכחי.

איפה אפשר לקרוא עוד על קורס העוגנים?

מאוד פשוט. כדי לקרוא עוד על קורס העוגנים, ניתן להיכנס לעמוד הקורס באתר הקורסים שלנו באמצעות לחיצה על התמונה הבאה:

שיהיה לך שבוע משובח,
ליאור

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור: