חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
תמונה חסרה

שנה טובה

היי לכולם,

היום בלילה אנחנו עומדים לסיים את שנת 2009, יום שמסכם לא רק את השנה האחרונה, שלקחה אותנו למקומות חדשים שעוד לא היינו בהם עסקית וכלכלית, אלא גם את העשור האחרון, שהיה רווי בתהפוכות, קרבות ומלחמות ומצד שני בהנאות, הפתעות והתפתחויות בלתי צפויות לטובה.

זה היה העשור שבו גיליתי את ה-NLP ואת האהבה שלי לפיתוח הפוטנציאל האנושי שטמון בכל אחד מאיתנו ורק מחכה להשתחרר, עשור שבו גיליתי עד כמה היכולת האנושית לשרוד בכל תנאי, להתאושש גם מנפילות גדולות וכואבות וליהנות מהדברים הקטנים כמו גם מהדברים הגדולים היא עוצמתית ועוקפת את כל ספרי הפסיכולוגיה והפילוסופיה.

אנחנו הרבה יותר גדולים מאיתנו.

אם תעצרו שנייה, תחזרו שוב על המשפט הקודם ותיקחו עוד שנייה רק בכדי להבין אותו יותר לעומקו תוכלו לגלות שלמעשה זוהי לולאה, ולא סתם לולאה אלא אחת שמיועדת בכדי שתפסיקו לבחון את עצמכם פנימה ותתחילו לבחון את עצמכם מבפנים החוצה.

החקר העצמי, האינסופי, למציאת המשמעות והחפירה הבלתי נדלית פנימה בכדי למצוא את המהות החבויה בעיני רבים היא אמנם משהו שכבודו במקומו מונח. השאלה היא מה הלאה?

אנחנו הרבה יותר גדולים מאיתנו.

ברגע שאנחנו חופרים פנימה לגילוי עצמי, אנחנו ממקדים את תשומת הלב שלנו בגבולות שלנו ורק מגדירים אותם בצורה יותר טובה בכדי שנוכל להאמין בהם. אם זה מה שעשיתם, עצרו עכשיו והתחילו לבחון עד כמה גדולים אתם עוד יכולים להיות, עד כמה אתם צומחים יותר ויותר ככל שעוברות השנים ודעו כי לא משנה עד כמה גדלתם, הטוב ביותר עוד לפניכם אם תבחרו לבדוק את גבולות ההנאה שלכם.

בעשור האחרון רבים התעוררו מתוך השגרה שלהם, בעיקר כי זאת אבדה בין השורות והשנים. הקביעות הסתיימה ברוב מקומות העבודה והתחרות על התפקידים השונים גדלה. שוק חדש של עובדים מהבית ושל פרי-לאנסרים צמח מתוך האינטרנט בזמן שזה התפתח להיות כלי תקשורת ושיווק עצום. אנשים מצאו תעסוקה והמציאו תפקידים שלא היו קיימים קודם.

אנחנו הרבה יותר גדולים מאיתנו.

מי ייתן והשנה הקרובה והעשור שמצורף אליו, יהיו שנות הצלחה ואושר הרוויות בהצלחות, ביטחון עצמי ופידבקים (שכן אין כישלון רק משוב) שיעזרו לנו להתאים את עצמנו ולהצליח. בואו נאחל לעצמנו שנת ערנות, שנת למידה ושנת הנאה וצחוק, שכן אם מה שאנחנו עושים הוא רציני מכדי שנוכל לצחוק עליו, הוא לא שווה שנעשה אותו.

מי ייתן שהעשור, המשימה שלנו שהיא ההצלחה שלך תהפוך להיות המשימה שלך – תנו להצלחת האחרים להיות המשימה שלכם וגלו לבד עד כמה זה יגרום לכם להצליח.

שנה אזרחית מעולה לכולכם,
ליאור

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצה לקבל עדכון למייל?

אם בא לך לקבל עדכון פעם בשבוע כשמאמר חדש עולה לאתר, יש להשאיר את כתובת האימייל שלך בתיבה הבאה:

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור:

רוצים גישה לקורסי ה-NLP שלנו ולשלם רק 200 שקלים?