חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
buildingblocks

מתנה לראש השנה: שיעור NLP מלא, בחינם וללא צורך בהשארת פרטים!

היי,

בשבוע שעבר, הצגתי שיטה פשוטה שמשלבת מספר כלי NLP שהופכת כל אדם מתנגד ללקוח משלם. השבוע (ולקראת השנה החדשה שמתחילה השבוע), רציתי להפתיע ולתת מתנה קצת לא צפויה.

השיעור החשוב ביותר בקורס ה-NLP

בכל שנה חדשה (בין אם העברית ובין אם הלועזית) אני חושב מהו הדבר שיכול לעזור לקוראי הבלוג הזה לעבור אותה בצורה מוצלחת יותר. לאחרונה, התחלנו לצלם את קורס ההכשרה שלנו ב-NLP, על מנת לאפשר לתלמידים שלנו לחזור על השיעורים בפרטיות ביתם.

בשבוע שעבר, כאשר העליתי את הסרטונים לאזור הסגור ברשת החברתית של התלמידים שלנו העלה איציק, אחד הבוגרים שלנו, שאלה מעולה: אם כבר יש לנו ערוץ וידאו ביוטיוב, למה לא לאפשר לאנשים שעוד לא עברו את הקורס ליהנות מחלק מהחומר חינם.

על אף שהנטייה הראשונית היא תמיד לשמור את החומר הסגור עבור תלמידים המשלמים בלבד, הרעיון שלו מצא חן בעיניי. אחרי הכל, השיעורים הם מרתקים וכיפיים ואין שום סיבה שאנשים לא יקבלו לפחות חלק מהקורס ללא תשלום כדי שיוכלו להפיק ממנו ערך.

השיעור שהעברתי השבוע היה על אחד הנושאים החשובים ביותר בקורס ה-NLP. נושא שהבנתו בלבד מקפיצה את היכולת להשפיע על אחרים וליצור שינוי עמוק, מהיר ויציב הרבה מעל כל השאר.

וזו בדיוק המתנה שאני רוצה לתת לך לתחילת השנה החדשה – שיעור NLP מלא, ללא השמטה של הדברים החשובים ועם המון המון תובנות. והכי חשוב: ניתן לצפות בו בנוחיות ביתך (או הסלולארי שלך). אז מבלי להוסיף עוד מילים, זהו הסרטון להנאתך:

זהו להיום. ועכשיו, אשמח לשמוע: מה דעתך על השיעור?

שתהיה לך שנה מעולה,
ליאור

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצה לקבל עדכון למייל?

אם בא לך לקבל עדכון פעם בשבוע כשמאמר חדש עולה לאתר, יש להשאיר את כתובת האימייל שלך בתיבה הבאה:

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור:

רוצים גישה לקורסי ה-NLP שלנו ולשלם רק 200 שקלים?