חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
mindpop

רוצה לקבל גישה לפני כולם לאתר הסגור החדש שלי? (ללא תשלום)

היי,

בשבוע שעבר, סיפרתי על הרעיון שלי. בקצרה, למי שלא הספיק לקרוא: חשבתי על רעיון מגניב. משהו שבתקופה הנוכחית יכול לעשות שינוי משמעותי עבור לא מעט עצמאים ובעלי עסק – ליצור אתר סגור וללא תשלום שיאפשר לנו לעזור האחד לשני.

כדי להפיק אותו כמו שצריך, פרסמתי בשבוע שעבר מספר שאלות. עזרתם לי מאוד בתשובות ששלחתם אליי.  רק שעלו כל מני שאלות שהיה חשוב לי לענות עליהן לפני פרסום הקישור לאתר (מופיע בהמשך). שאלות שיבהירו מה מהות האתר. אז יאללה, נקפוץ למים ונתחיל:

לא רוצה לסמוך על פוליטיקאים

הכי קל לחפש מנהיגים. אבא או אמא רוחניים. כאלה שתמיד יחלצו אותנו ויצילו אותנו. במיוחד בתקופות הקשות. רק שלא תמיד יש כאלה. ולא תמיד הם באמת עוזרים לנו. וזה בדיוק המקום שלנו להתחיל לעזור האחד לשנייה. כי אין לנו אף אחד אחר.

המצב הנוכחי הוא נתון. לצערנו. ובין אם קרה מסיבה כזו או אחרת, אנחנו חייבים למצוא פתרונות כרגע שיאפשרו לנו להתפרנס ולתפקד. עם כל המגבלות. וזו בדיוק הסיבה שבגללה אנחנו חייבים למצוא פתרונות יצירתיים כדי להתפרנס כרגע.

רק שלפעמים, מצב הרוח שלנו מסתיר לנו את הפתרונות האלה. ולפעמים, מבט מבחוץ על מכשול שלנו, יכול למצוא פתרון שלא חשבנו עליו. ולפעמים, כבר קיים פיתרון מקביל בתחום אחר, רק שאנחנו לא מכירים אותו. זו הסיבה שבנינו את האתר.

למה לא בפייסבוק?

המטרה היא ליצור מקום נקי. כזה שאין בו יותר מדי פוליטיקה או ריבים. חיובי. מעין נווה מדבר וירטואלי שאליו אפשר ללכת ובאמת לעזור לאנשים. בלי פרסומות ואינטרסים כלכליים. בלי ממשקים שמתחלפים ולא לגמרי עובדים. ויותר מכל, מקום שתהיה בו שיחה פתוחה.

אפשר לפרסם שם שאלה בעילום שם או בגלוי. לקבל רעיונות מאנשים ממגוון תחומים (כולל ממני אישית). וכמובן, לעזור לאנשים אחרים להצליח יותר. זו, המטרה של כל העניין, להיות שם האחד עבור השנייה וביחד – לצמוח ולהצליח הרבה יותר.

בצורה הזאת, האתר ממלא את תפקידו בצורה הטובה ביותר – בית למקדמי חשיבה. אנשים שרוצים לקדם ולהתקדם. אנשים שאכפת להם שאחרים יצליחו במקביל אליהם. וזה התפקיד שלנו. להיות המקור של שיפור המצב בארץ.

רק דבר אחד לא הצלחתי לעשות

כרגע ההרשמה פתוחה לכולם. החלטתי לא למנוע מאנשים להצטרף, למרות שאנשים ביקשו את זה. מ-2 סיבות: הראשונה, היא טכנית. כרגע יש בעיה לבצע סינון יעיל באמצעות האתר ולכן לא אפשרתי אותה. השנייה, היא כי הקהילה לבד תסנן מי מתאים לה.

אם אדם יתנהג בצורה לא נאותה, אנשים יכולים לעשות דיסלייק לרעיונות או לשאלות שהעלה. באותה המידה, ניתן להתלונן עליו בלחיצת כפתור אם הוא פוגע במישהו. אני אישית אסיר אותו מהאתר. וכן יש קוד אתי מסודר, מה מותר ורצוי לעשות באתר.

בהמשך, אולי נקיים איזה שהוא מנגנון של סינון. אני צריך לחשוב על זה. מבטיח לסנן רק את מי שלא יתאים. אולי ניצור אפשרות שתהיה גישה רק לאנשים שיוזמנו על ידי חברי אתר קיימים שיערבו להם. בטוח נמצא איזה שהוא פתרון, אם יידרש. רק שכרגע, רק נדרשת הרשמה.

איך נכנסים לאתר?

בגלל שההרשמה כרגע פתוחה לכולם, צריך פשוט להיכנס לקישור שנמצא פה למטה. בעתיד, יכול מאוד להיות שנקבל פחות חברים חדשים ונפעיל סינון. אז ההמלצה שלי? להתחבר עכשיו ולנצל את האפשרות לעזור ולהיעזר כדי לגרום לעסקים שלנו לפרנס אותנו בכבוד.

אז זהו. זה הקישור לאתר: https://www.mindpop.co.il

אשמח לראות אותך בפנים.

המשך שבוע משובח,
ליאור

ליאור ברקן

ליאור ברקן הוא בעלים שותף במשרד הפרסום AntiMarketing ומייסד הפורטל הישראלי ל-NLP ובית הספר הישראלי ל-NLP. בעברו, מילא ליאור מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות תוכנה ופרסום והנחה פינה קבועה בתכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10. במאמריו, ליאור מביא טיפים מתוך ניסיונו בן 2 העשורים ביישום כלי ה-NLP וכלים נוספים מעולם הפסיכולוגיה בעולמות העסקים, העברת ההכשרות והייעוץ.

רוצה לשתף את המאמר?

אולי יעניין אותך לקרוא גם את המאמרים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצה לקבל עדכון למייל?

אם בא לך לקבל עדכון פעם בשבוע כשמאמר חדש עולה לאתר, יש להשאיר את כתובת האימייל שלך בתיבה הבאה:

תפריט נגישות

אם המאמר הזה מעניין אותך, בשבוע הבא נפתיע אותך!

זה הזמן להירשם לרשימת התפוצה שלנו

בכל שבוע, אנחנו מעלים מאמר חדש על שפת הגוף, תת המודע, NLP והשימוש בפסיכולוגיה יישומית כדי לשפר את החיים שלנו. אם בא לך שנעדכן אותך כשעולה מאמר חדש, כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כתובת האימייל שלך בשדה הבא וללחוץ על הכפתור:

רוצים גישה לקורסי ה-NLP שלנו ולשלם רק 200 שקלים?